ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באמיר הלוי, מנכ"ל ומ"מ סמנכ"ל השיווק במשרד התיירות, לאיש השיווק של חודש יוני 2017, בזכות המהפכה באסטרטגיה השיווקית של המשרד שהפכה את המגמה והובילה לשבירת שיאים של כל הזמנים בתיירות הנכנסת.
שנת 2014 התחילה כשנת שיא בתיירות הנכנסת לישראל, אך מבצע 'צוק איתן' שהחל ביולי טרף את הקלפים ועצר את התיירות הנכנסת. הנסיבות החדשות דרשו שינוי בתפישה השיווקית. בתמיכת שר התיירות יריב לוין, הוביל אמיר הלוי מהפכה אסטרטגית בגישה השיווקית של התיירות לישראל, כשלראשונה הפסיק המשרד להתייחס רק למותג "ישראל" כמותג מוביל אלא למגוון של מותגי תיירות אטרקטיביים נפרדים, בהם אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח וארץ הקודש. המהפכה השיווקית הובילה להיפוך המגמה, תוך עלייה דרמטית וחסרת תקדים בהיקף התיירות הנכנסת, כאשר בשליש הראשון של 2017 הוכרז שיא של כל הזמנים מאז קום המדינה עם 1,085.8 מיליון תיירים נכנסים ובחודש אפריל נשבר שיא כל הזמנים בכניסת תיירים בחודש אחד.
בנוסף, נאלצו להתמודד אנשי המשרד, שמהווה למעשה את משרד השיווק של ישראל בעולם, עם השוואה למדינות האזור שהציעו חופשות בעלות אופי דומה ובמחיר נמוך באופן משמעותי. בבדיקה שערכו אנשי המשרד עלה שהאזכורים סביב ישראל ברשת נוטים לשיח פוליטי או דיון שלילי, בעוד הדיונים סביב הערים בישראל נוטים לשיח וביקורות חיוביות. במשרד החליטו לצאת בקמפיין ראשון שמשלב את ירושלים ותל אביב בטיול אחד, כערים משלימות שיוצרות חוויה משותפת. המשרד יצא בקמפיין מכר שעודד חברות להציע את החבילה המשולבת על מנת להשתתף בקמפיין. המשרד פעל בהיבטים נוספים כמו קידום פתיחת קווי תעופה חדשים, נוהל אילת לסבסוד קווי תעופה לעיר ופעולות שיווק במדינות חדשות ושווקים חדשים. המהלכים הובילו לשבירת שיאי כל הזמנים בכמות התיירים שהגיעו לישראל, בעלייה של עשרות אחוזים בהשוואה לתקופות קודמות והזרימו מיליארדים למשק הישראלי.
שיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מציין לשבח את המהפכה השיווקית שהוביל אמיר הלוי במשרד התיירות, שהביאה לצמיחה משמעותית בנתוני התיירות הנכנסת לישראל ושברה את כל השיאים בתחום. הלוי ואנשי המשרד הצליחו לזהות את היתרונות של ישראל ולהבליט אותן, בתקופה מורכבת ולצד מתחרים המציעים הצעה זולה משמעותית".