Ewave Nadlan, זרוע הנדל"ן של קבוצת Ewave, הודיעה על השקת אתר אינטרנט חדש. האתר החדש מיועד להציג את כלל פעילויות החברה – פרויקטים הנמצאים בשיווק וגיוס משקיעים, פרויקטים הנמצאים בתהליכי תכנון ובנייה, פרויקטים שהסתיימה בנייתם, הזדמנויות נדל"ן, ניתוחים ופרשנות הנוגעים לשוק הנדל"ן, ועוד. דגש מיוחד ניתן לפורטל לקוחות שהוקם במסגרת האתר ומכיל סטטוס אישי ועדכונים חודשיים לכול אחד מכ-1,000 רוכשי הנכסים בפרויקטים של Ewave Nadlan.
הקמת האתר החדש בוצעה על ידי קבוצת Ewave טכנולוגיות, המתמחה בפיתוח והקמה של פורטלים ואתרי אינטרנט. העיצוב של האתר עבר התאמה לשפה העיצובית של קבוצת Ewave, ולתהליך המיתוג והארגון מחדש שעברה Ewave Nadlan, ואשר שם דגש על הליווי שנותנת החברה ללקוחותיה בדרך לדירה, ועל יכולתה לנהל פרויקט נדל"ן לכול אורך חייו – משלב הייזום, תכנון הפרויקט, ניהולו ועד מסירת הדירות.
חברת Ewave Nadlan הוקמה בשנת 2008 על ידי רפי גבאי, יו"ר החברה, יחד עם גיל עובדיה ואופיר דביר, המשמשים כמנכ"לים-שותפים בחברה. החברה אחראית לייזום וניהול פרוייקטי נדל"ן בהיקף כולל של כ-700 דירות מדי שנה, עם התמחות בפעילות נדל"ן וניהול עשרות פרויקטים, בדגש על דרום תל אביב ואזורי ביקוש נוספים. מאז הקמתה שיווקה Ewave Nadlan פרויקטים בהיקף כספי כולל של למעלה מ-5 מיליארד שקלים.
עמית ורמוס, מנהלת השיווק ב-Ewave Nadlan, מציינת כי "המטרה שלנו הייתה לשקף את האסטרטגיה החדשה של החברה בתוך האתר שלה, וכן את השינוי הדרמטי שהיא עברה. דגש מיוחד ניתן לחשיפת יכולות החברה בליווי של לקוחותיה לכול אורך הדרך לדירה – משלב הייזום של הפרויקט, שיווקו, הליווי ההנדסי והעסקי, ועד למסירת המפתח." ורמוס הוסיפה כי "בקדמת האתר העדפנו לשים את הדרך שאנו מציעים ללקוחותינו, ותכנים של מובילי דיעה בחברה, שיש בהם מתן ערך מוסף לגולשים, ועשינו זאת תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, וממשק משתמש ידידותי ומאיר עיניים."