חברת פלאפון השיקה קמפיין פרסומי חדש בכיכובו של יהודה לוי תחת הסלוגן: "הדור הבא של המהירות בישראל". במסגרת הקמפיין, החברה מקדמת את רשת אינטרנט 4X4שמעניקה ללקוחותיה את האינטרנט הסלולרי המהיר ביותר בישראל במהירות גלישה עד 400Mbps.
כזכור, פלאפון בחרה ביהודה לוי לפרזנטור החדש שלה והשיקה לפני מספר חודשים את קמפיין "החבילה המושלמת". הפרסומת בכיכובו של לוי בתור שוטר המנהל זירה מורכבת בשטח- זכתה לפופולאריות רבה והביאה לפלאפון הצלחה שיווקית משמעותית. כעת, פלאפון ויהודה לוי חוזרים בקמפיין נוסף שיעלה בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט ברחבי הארץ, אשר עוסק בנושא מהירות הגלישה הגבוהה משמעותית ברשת פלאפון.
גם בקמפיין הנוכחי, פלאפון ממשיכה בקו החדש שלה שמשלב בין הומור ובין דגש על טכנולוגיה המתקדמת. החברה הפיקה שלושה סרטים הומוריסטים שבהם יהודה לוי ממחיש את מהירות הרשת של פלאפון בדרכים לא שגרתיות. ניתן לראות בסרטונים את לוי מנסה להסביר לגולשים כמה מהירה הרשת על ידי ניסיון להתמודד עם אינטראקציות הדורשות ממנו תגובה מהירה כמו: איגרוף, רכיבה על שור זועם, וחבטות של כדורי טניס ממכונה.
גם בתחום השילוט פלאפון עושה זאת במקוריות במסגרת הפרסום ברחבי הארץ. על גשר בדרך אלוף שדה הוצב שלט ייחודי שנבנה במיוחד לצורך הקמפיין, ובו מסך דיגיטלי על ספרות שעולות עד ל-400 לצד הכיתוב "מהירותך" – מעין טייק אוף לשילוטי הדרכים שמתריעים על קמ"ש הנסיעה במכונית ולצד זאת הסלוגן "פלאפון 4X4 -הדור הבא של המהירות בסלולר" (ראו בתמונה).
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום אדלר-חומסקי ועלותו 3 מיליוני שקלים.
אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון: "אחד הנכסים הגדולים ביותר של פלאפון הוא היתרון הטכנולוגי שלה בשוק הסלולר בישראל. מהירות הגלישה היא חלק אינטגרלי ומהותי מחוויית השימוש של לקוחות החברה, וכעת המהירות בפלאפון שוברת שיאים חדשים עם הטכנולוגיות החדשניות בעולם שהוטמעו בה. אנחנו ממשיכים בשפה שהצליחה מאוד בקמפיין 'החבילה המושלמת' עם יהודה לוי – שפה שמשקפת את החדשנות והנחשקות של פלאפון. בקמפיין הנוכחי הוספנו הומור וקריצה שמתאימים היטב לכישורים של יהודה ומציגים בצורה אופטימלית את הטכנולוגיה חסרת המתחרים שלנו".