אתר המסעדות הישראלי המוביל eat2 עובר בימים אלה מיתוג מחדש . נעם שקד מנכ"ל האתר מציין, שההחלטה למתג את האתר מחדש בהשקעה של כ-250 אלף דולר נובעת מהרצון לשמור על מובילות וחדשנות הן בתחום המקצועי בתחום הקולינאריה והמסעדנות הישראלית המתפתחת ומתחדשת כל הזמן והן בתחום החדשנות הטכנולוגית באינטרנט. תמהיל המיתוג החדש של אתר 2eat מבטא את האהבה לאוכל ולחיים הטובים, את החדשנות הקולינארית , משדר את תמהיל האתר ומספק לגולשים את כל המידע בתחומים אלה. פירוט ומידע על 6,600 המסעדות הפועלות בישראל, המלצות, תמונות סרטונים, סיפורים של גולשים, סיפורי חוויות, מתכונים מומלצים ומיוחדים ממסעדות, יין ואלכוהול טוב- איך לשתות, מה לשתות ומתי, לימודי בישול, המלצות לחגיגת אירועים מיוחדים, שוקולד, ספא, חיים טובים ופינוקים. נעם שקד מנכ"ל אתר 2eat מציין שבאתר החדש יושמו טכנולוגיות חדשניות במיוחד באינטרנט הישראלי , שיאפשרו סדרה של חידושים ייחודיים. כתבות ראשיות המתחלפות אוטומטית ללא צורך ברענון הדף. מנועי חיפוש מיוחדים וחדשניים המאפשרים חיפוש שם במנוע טקסטואלי, חיפוש על גבי מפה, חיפוש ישירות לתוך איזור ללא צורך בפילוח ראשוני. RSS– חדשות רצות לכל אתר ולא מי שבוחר- אלו החדשות היחידות שנמצאות ב"אייגוגל" (iGoogle) בתחום המסעדות. סרטונים בדף הראשי- כיום כבר מהדף הראשי ניתן לצפות בסרטוני מסעדות. תוכן גולשים בדף הראשי כך שהגולשים ימליצו ויבקרו מסעדות על ידי הודעות בפורומים וכדומה נעם שקד מוסיף, שבין החידושים ישנה מערכת משלוחים אוטומטית- הזמנות TAKE AWAY מסעדות לבית, באמצעות משלוח אוטומטי, ללא התערבות אדם. האתר מחובר למחשבים של המסעדות ומאפשר הזמנת מקומות במסעדות ללא צורך להתקשר ואו לעמוד בתור. כמו כן, האתר מאפשר קבלת המלצות ואו פרטים על מסעדות באמצעות גלישה לאינטרנט הסלולרי מכל מפעיל. נעם שקד מציין , שהמיתוג החדש של האתר ילווה גם בקמפיין שסיסמתו תהיה "כל אחד והקליק שלו" . הקמפיין יעלה באינטרנט, בעיתונות, שילוט על גבי אוטובוסים, במדריכי מסעדות ובתוכן שיווקי. התקציב: כ-400 אלף ₪.