חברת אופל ממשיכה לשלב הבא בחיזוק המותג אופל בשוק הרכב הישראלי. אחרי שנת שיא בה הציגה את האסטרה החדשה והמהפכנית המציבה סטנדרטים חדשים בשוק המשפחתיות הקומפקטיות, מציגה כעת אופל את הדור הבא של הקרוסאוברים עם המוקה X. הקמפיין מציג את האסטרטגיה השיווקית החדשה של אופל ש"הולכת על כל הכח". אופל נותנת משמעות חדשה למילה "כוח", שתהפוך למילה שמתארת את המותג אופל בצורה הטובה ביותר.
באסטרטגיה החדשה יינתן דגש לעובדה שאופל מציעה שילוב של כוח עם חווית נהיגה עוצמתית ויוצאת דופן.
בקמפיין המילה "כוח" באה לידי ביטוי בלב הטבע, כאשר מול האופל מוקה X מתייצב קרנף זועם. הקרנף רץ במהירות במטרה לרסק את המכונית בה יושבת המשפחה, אך רגע לפני ההתנגשות, הוא מזהה שמדובר במכונית של אופל ונעצר. אפילו החיה החזקה, הקרנף, מעריכה את הכוח של האופל.
המסר החשוב מכוון למי שמחפש מכונית עם עוצמה, כזו שתישאר יציבה ותשמור על בטיחותו ובטיחות המשפחה שלו.
כחלק מהמהלך הכולל של הקמפיין, החברה יוצאת בגל פרסום טלוויזיוני כאשר היא עולה עם טיזר לקמפיין ובהמשך תעלה עם הקמפיין המלא. במקביל תעלה עם מודעות בעיתונים אסטרטגיים לקהל היעד ותמיכה במדיה הדיגיטלית.
חזי שייב מנכ"ל אופל ישראל: "בעקבות הצלחת הקמפיין וחיזוק המסרים המתייחסים ליתרונות רכבי אופל, החלטנו להמשיך ולהציג את היתרונות של הרכבים שלנו. הכוח והעוצמה של רכבי אופל מדברים בעד עצמם".