שופרסל מייבאת את מותג האופנה הבינלאומי CHEROKEE

אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, הודיע היום כי שופרסל תחל לשווק בסניפי הרשת את מותג האופנה האמריקאי צ'רוקי(CHEROKEE) הנמכר בלמעלה מ- 40 מדינות בעולם והפך לסיפור הצלחה מרשים ברשתות קמעונאיות מובילות בעולם לרבות רשתות TARGET ו-TESCO .



אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל אמר: "השקת מותג האופנה צ'רוקי ברשת הינו מהלך ראשוני ומוביל בשוק הקמעונאות בישראל. רשת שופרסל משקיעה משאבים רבים בהקמת מחלקת אופנה על מנת לספק ללקוחותיה אופנה איכותית במחירים המתאימים לכל כיס" רוזנהויז הוסיף: "מהיום כל אחד יוכל לרכוש פריטים אופנתיים באיכות טובה, בעיצוב אופנתי ובמחיר השווה לכל נפש, במקום הזמין ביותר…שופרסל"



שופרסל תשקיע בהחדרת המותג כ- 4.5 מיליון ₪ בשנה הראשונה .

המהלך ילווה בקמפיין פרסום אשר יעלה ב- 9/3/08 באינטרנט, בעיתונות הארצית והמקומית, באמצעות משרד הפרסום גיתם
BBDO, תחת הסיסמא: "בגדים שתרצו להראות, המחירים שתרצו להסתיר"


רוזנהויז הוסיף: "שופרסל שמה לה למטרה לעצב ולהגדיר דפוסי צריכה חדשים בסביבה הקמעונאית בה אנו פועלים. אנו מעונינים להפוך את דפוס הצריכה של אופנה בסופרמרקטים ללגיטימית דרך הבטחה שהיא רלוונטית ונדרשת בסביבה הצרכנית המשתנה".



יובל לובנשטיין, מנהל אגף N.F בשופרסל אמר היום: "המהלך הנוכחי הינו עוד מהלך פורץ דרך של הרשת אשר מוכיח את הנחישות המניעה אותנו לגדול באופן מתמיד ב"נתח ארנק" של לקוחותינו. תחום ה-NF הוא פלטפורמה מתבקשת לספק ערך מוסף ללקוח ובדרך זו ליצור העדפה ונאמנות לרשת שופרסל".



המותג צ'רוקי נמכר ברשתות השיווק, בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם, ביניהם: ארה"ב, אנגליה, גרמניה, סקוטלנד, אירלנד, בלגיה, צרפת, ספרד, פורטוגל, איטליה,טורקיה ועוד.



מכירות המותג מגיעות לכ- 3 ביליארד דולר בשנה.



ערכי המותג באים לידי ביטוי בסגנון חיים משפחתי, סגנון חיים קז'יואל, איכות, נוחות, בינלאומיות ומחירים המתאימים לכל כיס.



הקולקציה הראשונה של צ'רוקי בישראל, אשר תושק במהלך חודש מרץ 2008, מעבירה סגנון נינוח של ביגוד אופנתי לאנשים המחפשים איכות במחירים ברי השגה. כמותג לכל המשפחה שמו להם אנשי צ'רוקי מטרה לבטא את הסגנון האישי דרך בגדים אופנתיים בעיצוב מאופק.

אולי יעניין אותך

UserWay-Team-2

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים