· שם החברה: "איזי דנט" תיירות מרפא שיניים
· שנת הקמה: 2016
· מספר עובדים: 10
בני רוזנברג, נשוי + 4, איש עסקים מזה 27 שנה בתחומי הסטארטפים, רפואה, נדל"ן וקמעונאות.
· היקף תקציב שיווק: 55,000 ₪ לחודש
· ספקי שיווק : יחסי ציבור- "וילדר", אינטרנט- קידום אתרים אמוג'ו
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
הקונספט של "הכל כלול" שכולל את הטיסה והטיפול הזול שיצאנו איתו שקשה להתחרות באמינות, בשירות ובמחיר.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
יחסי ציבור, קידום אתרים באינטרנט
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק:
ללכת בצורה בטוחה ללא שאננות, ולתת יחס אישי לכל לקוח.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך :
הקמפיין הפרסומי החדש של yes על הילדה הצרפתייה שמדברת על הקיץ הישראלי , נזקי השמש, המדוזות, והחום הכבד שעדיף לא לצאת החוצה מהבית ולהישאר בבית במזגן. הקמפיין גאוני שהפך לשיחת היום והביא באופן אוטומטי להגדלת המנויים בyes .
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבי כץ היזם שהקים את רשת "קופיקס" שעשה מהפך בתחום רשתות הקפה
· עבודה ראשונה? מלצר
· תכונה חשובה למנהל שיווק? אסרטיביות , נחרצות, סבלנות והחלטיות.
· מקור ידע מקצועי שימושי? שימוש במקורות מהאינטרנט וספרים
· ברשתות החברתיות? לחברה יש פייסבוק ומקדמים את החברה שם.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה שלונסקי ברעננה
· מהו ג'וב חלומותיך? להקים קרן שתעזור לאנשים נזקקים בכל אשר הם
· חופשה חלומית: סקי בקלאב מד