בריטה עולה בקמפיין חדש בעלות של כמיליון שקלים הכולל טלוויזיה ודיגיטל. הקמפיין הבינ"ל, המושק כעת גם בישראל מציג בקבוק מהפכני לסינון מים מחוץ לבית.
תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל, המשווקת והיבואנית הרשמית של מוצרי בריטה בישראל: "בריטה יוצאת בקמפיין מחנך שוק בהשקעה נרחבת, במטרהלהעביר את המסר שמהיום לא צריך להתפשר על איכות המים שאנחנו וילדינו שותים גם מחוץ לבית. בקבוקי בריטה fill & go יאפשרו בפעם הראשונה להנות ממים מסוננים, צלולים וטעימים בכל זמן ובכל מקום".
בריטה, החברה הגרמנית המובילה בעולם בפתרונות חדשניים לסינון מים, יצאה בקמפיין פרסומי חדש, זאת לאחר היעדרות של כארבע שנים מפרסום טלוויזיוני. החברה משיקה בקבוקים חדשים, רב פעמיים וידידותיים לסביבה המכילים פילטר לסינון מים המאפשר, לראשונה, להנות ממים מסוננים, צלולים וטעימים- בכל מקום ובכל זמן.
לפי תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל- המשווקת והיבואנית הרשמית של מוצרי בריטה בישראל- "מטרת הקמפיין הנוכחי היא להעביר את המסר שמהיום אפשר לשתות מים מסוננים ונקיים מבלי לקנות בקבוקים חד פעמיים יקרים שמזהמים את הסביבה. בקבוקי בריטה fill&go מאפשרים לראשונה לכל אחד מאיתנו למלא את הבקבוק שלנו בכל מקום, ולהנות ממים מסוננים, ללא דאגה מיותרת לאיכות השתייה שאנו צורכים".