סודהסטרים, מותג המים המוגזים המוביל בעולם, יוצאת בקמפיין טלוויזיוני ודיגיטלי חדש, תחת הקונספט הכפול Sodastream Beats the plastic bottle – הקצב של הכנת הסודה והבועות הקופצניות הוא לא רק כיפי ומרענן, אלא גם מנצח את הנזקים הנגרמים מהשימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים, ומשחרר אותנו מההתעסקות בהם.
במסגרת הקמפיין חוברת סודהסטרים לראשונה למפיק המוזיקלי קותימן, אשר חוגג את הצלילים הייחודים של הליך הכנת הסודה והבועות המגיעות בסופו. קותימן, מפיק מוזיקלי ואמן וידאו בינ"ל הינו מהיוצרים המעניינים והמקוריים שפועלים היום בארץ ובעולם.
לטובת הקמפיין, יצר קותימן פסקול מוזיקלי מקורי המבוסס על צלילים מחווית הכנת הסודה והשתייה של סודהסטרים, המשולב עם מסרים ויזואליים המעבירים את המסר שעידן בקבוקי הפלסטיק החד פעמיים עבר. כעת ניתן להתקדם לסודהסטרים ולהנות מסודה טרייה ומרעננת הנגישה לנו בכל רגע, בבקבוקים רב פעמיים ידידותיים לסביבה.
תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל מציין כי: "עיצבנו את הקמפיין באווירה מוזיקלית תוססת ודינמית המעמידה במרכז את הכיף והפשטות בהכנת סודה בלחיצת כפתור, ואת ההנאה משתיית סודה טעימה ואיכותית מתי שרק רוצים. כל זאת, תוך ביטול הצורך בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים המזהמים את הסביבה שלנו שכן השימוש בסודהסטרים מחליף צריכה של כ-3,888 בקבוקים ופחיות וחוסך כ-3,000 ש"ח למשפחה במשך 3 שנים".