בית ההשקעות אפסילון יוצא בקמפיין מיתוגי חדש בהיקף של כ – 6 מיליון שקל

בית ההשקעות אפסילון הודיע היום, 10.3.08, כי הוא יוצא בקמפיין מיתוגי חדש בהיקף של כ – 6 מיליון שקל. הקמפיין שיתנהל תחת הסיסמא "אפסילון- המספרים מדברים בעד עצמם" כולל פרסום בטלוויזיה, באינטרנט ברדיו ובעיתונים והקול מאחורי הקמפיין יהיה של גבי גזית .



הקונספט מאחורי הקמפיין מבוסס על התשואות הגבוהות שהוא משיג ללקוחותיו לאורך זמן והערכים של אפסילון בניהם, היכולת לזהות הזדמנויות כתוצאה ממחקר מעמיק, המקצוענות, הדייקנות, הירידה לפרטים והניסיון אשר מאפשרים לאפסילון להשיג את המקסימום עבור לקוחותיו ולהעניק להם ביטחון בניהול הכסף ואת השירות הטוב ביותר.



לדברי שמואל פרנקל יו"ר ומנכ"ל משותף באפסילון: "הקמפיין החדש משקף את התפיסה של אפסילון. כבית השקעות מוביל מזה שנים, אנו מזהים את צרכיו של הלקוח ומגלים כלפיו אחריות מקצוענות ונאמנות. אנו מאמינים כי הבנה מעמיקה, מחקר מקצועי ושירות טוב הם העושים את ההבדל, והתוצאות מדברות בעד עצמן, אפסילון מובילה בתשואות בשנים האחרונות בתשואות שהיא מניבה ללקוחותיה בתחום קרנות הנאמנות קופות הגמל וניהול תיקים"

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר