USHOPS משיקה קמפיין הומוריסטי על תופעת ה"סינג'ורים מהחברים" בקניות בחו"ל ומציגה את האלטרנטיבה של USHOPS לקניות בארה"ב תחת הסלוגן " מהיר, פשוט , בטוח". קמפיין זה הינו חלק ממהלך שיווקי נרחב בהשקעה של 2 מיליון ₪ אשר כולל בניית אסטרטגיה חדשה, מיתוג מחדש והתאמת המוצר של USHOPS לחוויית השיפינג לשופינג החדשה
הקמפיין עלה בערוצי הטלוויזיה, דיגיטל והעיתונות הכתובה ובמרכזו העלאת מודעות הצרכן לפתרון שילוח מארצות הברית לישראל תחת תופעת "הסינג'ורים" עם פתרון " מהיר, פשוט ובטוח".
קמפיין זה הינו חלק ממהלך שיווקי נרחב בהשקעה של 2 מיליון ₪ אשר כולל בניית אסטרטגיה חדשה, מיתוג מחדש והתאמת המוצר של USHOPS לחוויית השיפינג והשופינג החדשה המושתתת על אייקוניזציה של חבילות, לעומת שקיות הקניות המהודרות שהיו מזוהות עם שופינג בעבר הקרוב.
ירון בן אלי, מנכ"ל USHOPS אמר היום: "עולם האי קומרס הולך ומתחזק בשנים האחרונות ויחד איתו גם הקשר עם עולם השילוח. חוויית קנייה שלמה ונכונה מתחילה מרגע ביצוע ההזמנה ועד לפתיחת הדלת וקבלת הקופסא עם המוצר המיוחל במהירות האפשרית ובנוחות המקסימלית, כחלק מהתהליך אנו מבינים היום כי הלקוח מתרגש יותר מקופסא חומה שמגיעה עד לפתח הבית מאשר שקית צבעונית בקניון. הקמפיין החדש מדגיש עד כמה פשוט וקל לבצע רכישה בארצות הברית ולקבל את המוצר המבוקש בצורה יעילה ומהירה. לא צריך לבקש טובות מחברים שטסים, בלחיצת כפתור USHOPS מביאים ללקוח את מה שביקש.
הקמפיין הוא חלק ממהלך אסטרטגי כולל בו השקענו בבניית אתר חדש לשיפור חוויית המשתמש, עברנו למרכז לוגיסטי חדשני וכפול בגודלו והרחבנו את מערך שרות הלקוחות שלנו. USHOPS מוכנה וערוכה להתמודד עם האתגרים התחרותיים הניצבים בפניה בשנת 2018 – בשנה הקרובה בכוונתנו לצאת עוד בבשורה עם שירותים דיגיטליים חדשים כל זאת במטרה להרחיב את מערך השירות לטובת לקוחותינו."
המהלך השיווקי נבנה בהובלתה של סמנכ"לית השיווק החדשה, ימית דהרי, שהצטרפה לחברה לפני כ- 6 חודשים יחד עם איש הפרסום אלון חדד-קריאייטיב ובניו.