הקמפיין מדגיש את הביטחון שבשימוש בסימילאק בגלל היותו תחליף החלב היחיד בישראל שנבדק בקרב אלפי תינוקות והוכח מדעית כמקנה התפתחות הדומה לשל תינוק יונק.הקמפיין, שיכלול 2 סרטונים, יציג בצורה מחויכת ואמפטית, את הדאגה וההשקעה של כל הורה בביטחון תינוקו, דאגה, המתבטאת בבדיקה חוזרת ונשנית של הפרטים הקטנים ביותר.
מכאן גם נובעת סיסמת הקמפיין: "כשמדובר בביטחון של התינוק שלך, את תבדקי אלפי פעמים. גם אנחנו. סימילאק. להיות בטוחה. בגלל המדע."
בקמפיין תדמיתי נרחב , באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA ובהיקף השקעה של 4 מליון ₪.