רשת טיב טעם משיקה בימים אלו, אתר מכירות מקוון, עליו עמלו בשנתיים האחרונות, כולל פיילוט של חצי שנה, לפני ההשקה. טיב טעם השקיעה כ- 3 מיליון ₪ בהקמת האתר מכירות, כולל אריזות מהודרות, צידניות רב פעמיות, מיתוג ופרסום.
אתר המכירות החדש מציע שירות איכותי עד הבית גם בשבתות ובחגים.
עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: " השקענו מחשבה, משאבים ומחקרים רבים בהקמת האתר בכדי ליצור בידול ויתרון מהקיים היום בשוק. לדבריו: "עולם האון ליין מתפתח בצורה מהירה ומחזור קניות המזון באונליין מוערך כיום בכ-2 מיליארד שקל בשנה והוא בצמיחה מתמדת, אנו רואים באתר את אחד ממנועי הצמיחה של הקבוצה ועל כן עשינו הכל להיות מובילים בתחום זה. בין היתרונות הבולטים של האתר חוויה דיגיטאלית מתקדמת, משלוח מהיר ואיכותי עד הבית , מגוון רחב של מוצרים ייחודיים, משלוחים גם בשבת, איכות, טריות, מתכונים, מבצעים, טיפים ועוד."
אתר האון ליין נבנה, כמעט בדומה לסניף פיזי. כך שיוכל להעניק ללקוחות חלק מחוויית הקניה ברשת. האתר יעשה שימוש בשפה ובעיצוב של טיב טעם, המעמיד את הקולינריה ואנינות הטעם במרכז, תוך הבלטת חווית הקניה, מגוון המוצרים הייחודי ומוצרי הפרמיום הקיימים ברשת.
כהן מסר עוד: "מטרת הרשת להתרחב לקהל לקוחות רחב יותר כאלו שאין להם בסמוך לביתם סניף, ומבקשים ליהנות ממגוון המוצרים שהרשת מציעה. אין ספק שהעתיד וההווה הוא באון ליין זה עולם רחב ומתפתח מהר מאוד. זה קל ונוח עבור קהל הלקוחות חוסך זמן, יושב בספה בבית או במשרד ובדקות ספורות מסיים את הרכישה".