5 מיליון הזמנות פיצה באפליקציה של דומינוס

דומינו'ס פיצה חצתה סף של 5 מיליון באפליקציה. כדי לציין את ההישג היא תקיים MEGA WEEK: חמישה ימים של 40% הנחה למזמינים באפליקציה.



שבירת השיא וההטבה הבלעדית למזמינים באפליקציה בלבד הינם חלק ממכלול חווית המשתמש הדיגיטלי אותה מציעה הרשת ללקוחותיה. המזמינים באפליקציה נהנים כבר היום מהפיצ'ר-ONE CLICK PIZZA המאפשר הזמנת פיצה בדרך המהירה ביותר בלחיצת כפתור אחת בלבד. אתר החברה ואפליקציית המובייל הכוללים כלים ייעודים למעקב אחר ההזמנה כדוגמת ה- Domino's tracker או Domino's builder המסייע בבניית הפיצה עם כל התוספות האהובות בצורה וירטואלית. הנוחות והממשק הידידותי שדומינו'ס מציעה מעודדת את ההזמנות בדיגיטל וכיום למעלה מ- 63% מכלל ההזמנות נעשות באמצעות המחשב או הסמראטפון. נתון זה נמצא בראש צמרת הזמנות הדיגיטל בבדיקת כל המדינות בהן פועלת הרשת הבינלאומית, כולל יפן וארה"ב.



עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק דומינו'ס פיצה: "כרשת שחרטה על דגלה את מוטיב החדשנות הדיגיטלית וגם מובילה אותה בישראל, אנו נרגשים לחגוג את ההזמנה ה-5 מיליון שלנו באפליקציה! מי היה מאמין שעד לפני כמה שנים כל הלקוחות היו מזמינים משלוח פיצה דרך נציג בטלפון והיום אנחנו שוברים שיאי הזמנות דיגיטליות וזאת בעיקר בזכותכם – הלקוחות שלנו. הטבת ה-MEGA WEEK היא בעיקר הזדמנות לומר תודה לכל אותם מזמינים שבזכותם אנו שוברים שיאים של הזמנות בכל פעם מחדש."

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח