חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק לצעירים העלתה במדיה שבבעלותה קמפיין חברתי הקורא ליושבי בתי הקפה לצאת מהאדישות.
מטרת הקמפיין שעלה בלמעלה מ – 100 בתי קפה בתל אביב, להוציא את יושבי בתי הקפה בתל אביב מהאדישות שלהם על ידי שימוש בויז'ואל מחיי היומיום שלהם שהופך את התופת והקסאמים הנופלים על שדרות והנגב המערבי למשהו רחוק שכתבו עליו בעיתון.
בויז'ואל שנבחר לקמפיין הונחה כוס הקפה על הידיעה שמדווחת על מטח קסאמים שנחת על שדרות, סימן הקפה מסביב לידיעה מחזק את תחושת אי הנעימות.
זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף בחברת לעומק התודעה: "מדובר בקמפיין חשוב מאוד עבורנו כישראלים וכבני אדם, האדישות הפכה לסימן ההיכר של החברה הישראלית וחבל. לצערי לבד לא נצליח לחנך לערכים. המדיה שלנו הממוקמת במקומות הבילוי בארץ מגיעה ללמעלה מ- 2.5 מיליון צעירים בחודש. אני מאמין שביכולתנו להעביר את המסר ובמקביל להביע תמיכה בתושבי שדרות וישובי עוטף עזה."
"מה שבעצם עמד מאחורי הקמפיין הוא הרצון של החברה להביע תמיכה בתושבי שדרות ועוטף עזה ולעורר את התל אביבים יושבי בתי הקפה למצבם הבלתי נסבל של אותם תושבים החיים בחרדה מתמדת" הוסיף פופלבסקי.
חברת לעומק התודעה מעלה מידי שנה לפחות שני קמפיינים חברתיים כתרומה לקהילה. בשנתיים שלוש החולפות, העלתה חברת לעומק התודעה במדיה במקומות הבילוי וחדרי הכושר קמפיינים חברתיים בנושא: גזענות, איידס, אלימות ועוד.
הקמפיין עוצב על ידי מחלקת הקריאייטיב של חברת לעומק התודעה: רם כהן ואשר בן ישי