רשת מסעדות ההמבורגרים BBB משיקה לראשונה Food Truck: מסעדה ממונעת וניידת, אשר בהקמתה הושקעו כ- 250,000₪. הפוד טראק מהווה את סניפה ה- 28 של הרשת הארצית. הפוד טראק של BBB, אשר מסיים בימים אלה תקופת הרצה, הינו נגיש ונייד, ובעל מסוגלות להגיע לכל אתר ברחבי הארץ: מתחמי מזון של מקומות עבודה, אירועים מסחריים ופרטיים, פסטיבלים, אירועים במכללות ואוניברסיטאות, מופעים המוניים וירידי תרבות, פנאי ואוכל.
כמו כן, מציע ה Food Truck דוכן מזון, אותו ניתן למקם בחללים סגורים, דוגמת חדרי אוכל במקומות עבודה, באירועי חברה עסקיים, באירועים פרטיים באולמות וכיו"ב. בדוכן זה מציעה הרשת אפשרויות בחירה נוספות למגוון המנות המוצעות.
אילן פנחס, השף הראשי של רשת BBB בנה את התפריט וצורת הגשת המנות, תוך הקפדה שטיב האוכל, טריותו ואיכות הבשר יעמדו תחת הסטנדרטים המקובלים במסעדות הרשת.
BBB Food Truck פועל באמצעות הזכיינים כנרת יהוד, עופר סאיג ואיציק סוויסה, בעלי חברת Food To Go.
אהובה תורג'מן בעלים ומנכ"לית קבוצת BBB מסרה: "בעקבות דרישה רבה מארגונים שונים ומהקהל הרחב, מצאנו לנכון להנגיש את התפריט והמנות הנבחרות לציבור. אנו מאמינים כי מותג מצליח ופופולארי צריך להתקיים, לחיות ולנכוח במקומות נוספים, מעבר
לשטח המסעדה התחום והסגור. הפוד טראק, למעשה, יוצא החוצה ופוגש את הלקוח במקומות אחרים ומפתיעים." לדבריה, "ההערכות שלנו, לשלב ההשקה הראשון, נאמדות במכירת כ- 20 אלף המבורגרים מדי חודש."