מכירות בסך עשרות מיליוני שקלים בימי המכירות ShoppingIL

אירוע המכירות ShoppingILשנערך ביוזמת תGoogle בפעם הרביעית, נפתחה ביום רביעי ה- 8 בנובמבר בשעה 00:00, למשך 48 שעות עד ליום חמישי בחצות.



לטובת הפעילות אתר zap השוואת מחירים הקים פלטפורמת ייעודית שאיגדה כ- 8,000 מבצעים נבחרים של 1300 בתי עסק . במסגרת זו כל עסק שרצה להיות חלק מהפעילות ולהציג בה יכל לעשות זאת וללא כל עלות בתנאי שעמד בקריטריונים הבסיסיים. הפלטפורמה של זאפ הקנתה לגולשים את האפשרות לחפש את המבצעים הרלוונטיים עבורם לפי הקטגוריות השונות – אופנה, מחשבים, חשמל ואלקטרוניקה, טיפוח ויופי, רכב ואביזרים, מוצרים לילדים ועוד.



לפי נתוני Google ו- zap השוואת מחירים במהלך 48 שעות הפעילות ביקרו כמיליון גולשים בעמוד הבית ובזירת המבצעים של ShoppingIL .


השנה נרשמה עליה של למעלה מ- 50% בכמות הכניסות לאתר ShoppingIL ועליה של כמעט 50% (47%) בכמות המשתמשים הייחודיים (יוניקים) בהשוואה ל-2016.


בסה"כ נצפו באתר כ- 1.55 מיליון דפים, כמעט פי 4 ממספר הדפים הנצפים בשנה שעברה עמד על קצת פחות מ- 400 אלף.


כ- 67% אחוז מהמבקרים באתר נכנסו מהמובייל (לעומת 65% בשנה שעברה)



דרור זליט, מנכ"ל zap השוואת מחירים: "שמחנו לקחת חלק בחג הקניות הישראלי שצומח משנה לשנה ומעניק לגולשים חווית קנייה ייחודית ומשתלמת. השנה פיתחנו זירה ייחודית שמאפשרת לגולשים לנווט בין אלפי מבצעים שווים במיוחד בצורה פשוטה וידידותית. האירוע המיוחד מאפשר לאלפי עסקים להגדיל בצורה משמעותית את הפעילות העסקית והחשיפה ללא עלות, לחלק מהעסקים זאת ההתנסות הראשונה בעולם ה e-Commerce ואנו שמחים לראות עסקים חדשים שמצטרפים למשחק. הזירה הייחודית של zap אפשרה חשיפה לקהל רלוונטי של מיליוני גולשים עם כוונת קניה. כשחקן מרכזי בתחום אנו רואים זאת כמחויבות ושליחות שלנו לקדם את התעשייה ולעזור לעסקים לצמוח ולשפר את החוויה והשירות לגולשים בישראל."


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח