איריס בק קודנר מונתה ליו"ר הפורום הבכיר לשיווק של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול). בק מחליפה את עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, שכיהן כיו"ר הפורום בשלוש השנים האחרונות.
איריס בק קודנר כיהנה במשך 5 השנים, עד לחודש ינואר השנה, כסמנכ"ל שיווק ותוכן של חברת פרטנר. תקופה המאופיינת בשוק תחרותי ואגרסיבי, רווי התפתחויות טכנולוגיות רבות. בחמש השנים בהן כיהנה כסמנכ"ל, orange שמרה על מעמדה כמותג מספר אחד בשוק התקשורת בישראל, שני לקוקה קולה בדרוג הכללי, הובילה את השקת טכנולוגיית הדור השלישי בorange והטמעתו בהצלחה בתודעת הציבור הישראלי. היום משמשת בק–קודנר כיועצת למנכ"ל חברת פרטנר.
איריס בק קודנר: "השיווק הוא אחד מהקטרים החשובים ביותר להתפתחות העסקית של חברות. אני מאמינה, כי פורום מקצועי לשיווק מהווה עוגן לקהילת העסקים ומהווה פלטפורמה לשיתוף, לידע ולהפריה הדדית. חדשנות, קדמה ולמדנות מקצועית תביא לשיפור מתמיד ולפתיחת מרחבים נוספים".
פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "אני מברכת על המינוי של איריס בק. אני בטוחה שאיריס תצעיד את הפורום קדימה, ותכניס בו תכנים עכשוויים".
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, יו"ר הפורום היוצא: "אין ספק, שמקצוע השיווק הוא מהמקצועות היותר מרתקים. בשנים האחרונות הצלחנו להקים ולבסס את תחרות האפי, תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי כתחרות המקצועית המובילה בענף השיווק של ישראל. אני בטוח שאיריס בהיותה מהדמויות הבולטות בתחום השיווק בישראל היא אישה ראויה לתפקיד הזה".
הפורום הבכיר לשיווק של המי"ל משמש מקום מפגש לצמרת הניהול והשיווק בישראל, ומעודד חילופי דעות ושיתוף ברעיונות חדשים בתחומי הניהול והשיווק. הפורום מקיים מפגשים עם מקבלי החלטות במשק ועם מרצים מובילים מהארץ ומחו"ל. בין חברי הנהלת הפורום: שירה מרגלית, ד"ר יורם לבנון מנכ"ל מ.ס.ר אסטרטגיה, ירון גזית מנכ"ל Globrends ופרופ' יעקב הורניק ראש החוג לניהול הפקולטה למינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.
על ראשי הפורום נמנו אישים מובילים בתחום השיווק ובהם אריק רייכמן, בני גאון ומיכאל שטראוס.