אתר קוסמטיקה חדש יציע מותגי איפור וטיפוח בינלאומיים נחשקים אשר לא ניתן להשיגם בישראל. האתר, FELLEZA, הינו פלטפורמת מסחר אלקטרוני אמריקאית בעלת ממשק בעברית אשר הוקמה ע"י ניר קדוש ורוני מיטל המתמחים בעולם הטיפוח והביוטי, בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪ מנכ"ל FELLEZAניר קדוש מסר כי : "FELLEZA מציעה מבחר גדול של מוצרי טיפוח ואיפור נחשבים המוצעים בפעם הראשונה לשוק הישראלי. בשלב זה, השקנו את האתר עם כ-750 מוצרים ונעמוד על 2,000 תוך 12 חודשים, אנו חתומים על בלעדיות בישראל עם רוב המותגים כך שההסכם מאפשר לנו למכור את המוצרים לישראל ומגן עלינו מפני ניסיון ייבוא של המותגים והבאתם לישראל על ידי יבואנים. אנו גאים שלראשונה בישראל אתר קוסמטיקה ברמה בינלאומית הינו בעל ממשק בעברית ושירות לקוחות בעברית. אנחנו מחויבים לאותנטיות של המוצרים ורוכשים ישירות מהמותגים. "
מחירי המוצרים באתר צמודים למחירי המותג בחו"ל, שתי דוגמיות לבחירה מתנה בכל רכישה,משלוחים בטוחים ומהירים ומאפשרת החזרת מוצרים בישראל – וזאת על מנת להעניק שירות לקוחות מקומי ברמה הגבוהה ביותר ולאפשר חוויית קנייה אקסקלוסיבית. הרכישה באתר מתבצעת בדולרים וניתן לשלם באשראי בינלאומי אוPAYPAL. שירות הלקוחות בעברית ומותאם לשעות המקומיות וזמן אספקת המוצרים 5-10 ימי עסקים בממוצע.
על פי סקר בינלאומי שנערך על ידי PAYPAL, ישראל היא המדינה השלישית אחרי אוסטרליה ואוסטריה שבה הצרכן קונה מחוץ למדינתו. שוק הקוסמטיקה המקוון בישראל מוערך בכ־800 מיליון שקל נכון ל־2016 לפי חברת מחקרי השוק טאסק. 53% ממשתמשי האינטרנט הישראליים קנו מוצרי קוסמטיקה אונליין (מהארץ ומחו"ל). כיום, קיימות בישראל ארבע רשתות פארמה מרכזיות. כולן מחזיקות מוצרי איפור וטיפוח כמעט זהים. כמו כן מלבד רשתות הפארם, גם רשתות האיפור והטיפוח בישראל מעטות וההיצע דל.
לדברי ניר קדוש, מנכ"ל FELLEZA :"רוב המותגים הנחשבים לא מגיעים כלל לישראל בעיקר בגלל רגולציה, שוק האינטרנט בישראל לא האמין שיש דרישה גבוהה למוצרי קוסמטיקה, הלקוחות שרצו מבחר גדול יותר, חווית משתמש נוחה ומחירים הוגנים פנו לאתרים מחוץ לישראל. אנחנו בתור חברה אמריקאית נמצאים על המשבצת הזאת, אך הפלטפורמה והשיווק הם בעברית".
בין מותגי הקוסמטיקה באתר:
THE BALM, BUTTER LONDON, e.l.f. eyes lips face , ARCANCIL Paris, JAMES READ, OUAI, THE BROW GIRL, YOUTH LAB.