"קניוני ישראל" ו"המשביר לצרכן" נרתמות למען "יומטוב" 2008

במסגרת השת"פ וכחלק מהפעילות בנושא תרומה לקהילה, יוצאות רשת "קניוני ישראל" ורשת "המשביר לצרכן", במבצע התרמה למען פרויקט "יומטוב", שישודר זו השנה ה- 5 , בערוץ 2 בקשת, ב- 8 באפריל 2008.



במסגרת פרויקט "יומטוב" ימכרו בכל רשת "קניוני ישראל" וסניפי רשת "המשביר לצרכן" ברחבי הארץ מדבקות טאטו צבעוניות, תמורת 5 שקלים בלבד וכל ההכנסות יהיו קודש למען ילדים ובני נוער בסיכון.



המבצע יתקיים, החל מה- 18 במרץ ועד ה- 8 באפריל 2008



משה רוזנבלום, מנכ"ל רשת "קניוני ישראל" מסר כי: רשת "קניוני ישראל", הרואה עצמה כארגון התורם לקהילה, שמה לה למטרה ראשונה במעלה, להעלות לסדר היום את נושא המעורבות החברתית והתרומה לקהילה.



עוד מוסיף רוזנבלום: "רשת קניוני ישראל", רואה את התרומה לקהילה כערך עליון, מזדהה עם הילדים ובני הנוער בסיכון ועושה כל שביכולתה לתרום ולו במעט לרווחתם. אנו מקווים שרבים יצטרפו אלינו, למען מטרה נעלה זו".


רמי שביט, מבעלי רשת המשביר לצרכן : " רשת המשביר לצרכן מקדשת את הערך של תרומה לקהילה, ובכל חודש מחודשי השנה מתגייסת ונרתמת למאמץ החברתי . אנו גאים ליטול חלק בפעילות למען הצעירים, דור ההמשך של מדינתו."


להערכת רמי שביט ומשה רוזנבלום, ימכרו ברשת "קניוני ישראל" וברשת "המשביר לצרכן" מעל ל- 100,000 מדבקות "טאטו", לטובת ילדים ובני נוער בסיכון.


ב- 8 באפריל 2008, יתקיים בערוץ 2, במסגרת שידורי קשת, אירוע ההתרמה הטלוויזיוני "יומטוב", למען ילדים ובני נוער בסיכון, בהנחיית אלי יצפאן ואומנים אורחים.


יום ההתרמה המסורתי, נערך ביוזמת קשת, בשיתוף "ציונות 2000", ה"סוכנות היהודית" וה"רוח הישראלית", כאשר כל התרומות קודש, למימון תוכניות ופרויקטים המיועדים לשיפור החינוך, הרווחה ואיכות החיים של 400,000 ילדים ובני נועד בסיכון.

אולי יעניין אותך

17500white_coke1
17449renuar1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף