מנהלת השיווק הקמעונאי בבנק הפועלים, לילך בר טל (45), פורשת מהבנק לאחר 13 שנים במהלכן שימשה במגוון תפקידים בכירים בתחום האסטרטגיה וגיבשה מהלכים ארוכי טווח רבים ומוצלחים.
עם פרישתה, עוברת בר טל לתפקיד מנהלת השיווק והאסטרטגיה בסטארט אפ הישראלי הצומח "אונבו", שגייס לאחרונה מיליוני דולרים מענקית הסוכר העולמית ED&F Man. בר טל מביאה עימה לתפקיד ניסיון וידע רב בתחום האסטרטגי, כמו גם יכולות תכנון, מחקר ויישום הנחוצות לסטארטאפים בתחילת דרכם.
חברת "אונבו" פיתחה ורשמה פטנט עולמי על תחליף סוכר טבעי, בריא ומהפכני המחליף 100% מתכולת הסוכר במוצרים כמו ממתקים, ממרחים, קטשופ, משקאות ועוד. בר טל תצטרף להנהלת החברה ותהיה אחראית גם לשיווק המוצרים תחת המותג שתפתח "אונבו" וגם להטמעת הטכנולוגיה שפיתחה החברה במוצרים של יצרנים אחרים בכל תחומי המזון.
יובל מימון מנכ׳ל ומייסד אונבו מסר כי הוא רואה ערך רב בהצטרפותה של לילך לצוות הניהולי של החברה: ״מנהלים ואנשי טכנולוגיה מארגונים גדולים מאוד מצאו את מקומם אצלנו בחודשים האחרונים ואני רואה בכך אינדיקציה משמעותית לפוטנציאל הגידול העצום שהם צופים לתחום. אונבו בונה תשתית ניהולית וטכנולוגית לשנים הבאות בכדי להפוך למוליכת שוק חדשנית, פורצת דרך, בריאה, טעימה ומוסרית יותר בכך תתרום אונבו את חלקה בהפחתת השפעות הסוכר על כלל האוכלוסיה בעולם ובישראל".
רונן שטיין, משנה למנכ"ל וממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים: "במהלך שנות עבודתה הרבות של לילך בבנק היא הובילה מהלכים פורצי דרך ומחוללי שינוי. תרומתה של לילך לבנק גדולה מאד. אני מאחל ללילך הצלחה בדרכה ובתפקידה החדש ומהיכרותי האישית איתה אין לי ספק שאונבו זכו בשחקנית נשמה מקצוענית".