הושק סניף ראשון בישראל של רשת חדשה לממכר מוצרי יוגורט טבעיים -yogo

בימים אלה החלה פעילותה בישראל של רשת ראשונה מסוגה בארץ, yogo, יוגורטריה למימכר מוצרי יוגורט.



הסניף הראשון של רשת yogo, אשר מייסדיה הם שלושה יזמים צעירים ישראליים – לירון כרמון, עמית לבנטר וליסה מנדלסון, ממוקם בפינת הרחובות שדרות רוטשילד ונחלת בנימין ושטחו 140 מ"ר כולל משרדים. בהכשרתו של הסניף הראשון לפעילות, במיתוג הרשת, פיתוח הפורמולות הייחודיות, עיצוב אמצעי ההגשה ופריטי הדפוס הושקעו כ- 1.3 מיליון ₪. על פי התכנית העסקית של היזמים הרשת תתפרס במרכזי הערים הגדולות ובמרכזי קניות מובילים. בתכנון להקים סניף נוסף של הרשת עד סוף שנת 2008 ו- 3 סניפים נוספים במהלך 2009.



לדברי עמית לבנטר, מיזמי yogo "הרעיון להקמת רשת חנויות לממכר מוצרי יוגורט איכותיים, מענגים ובריאים הכוללים גלידה, משקאות מבוססי יוגורט ויוגורט חי עם תוספות, מתבסס על תובנה הנובעת משתי מגמות המצויות כיום בתאוצה אדירה: הזינוק המשמעותי שחל בשוק גלידות האיכות האיטלקיות אך עתירות השומן, והגידול העקבי בדרישת הצרכנים למוצרי מזון בריאים דלי קלוריות ואיכותיים, שאינם מכילים תוספים מלאכותיים וחומרים משמרים. כל המוצרים המוגשים ברשת yogo, שטעמם ומרקמם עדין ולא תעשייתי, מבוססים על יוגורט טרי וטבעי, ושומרים על כל היתרונות התזונתיים של היוגורט".



פריצת הדרך של סצנת היוגורט החדשה, מבוססת על קונספט אמריקאי הקיים בדמותן של רשתות שהפכו לפולחן, בדומה לרשת האמריקאית PINKBERRY ולרשת הקוריאנית RED MANGO. אלא שיזמי yogo לקחו את הנושא צעד אחד קדימה ובמקום רשת לממכר גלידת יוגורט, השונה לחלוטין מגלידת הפרוזן יוגורט המוכרת בישראל, הם מציעים לנו חוויית יוגורט טבעי מענגת וכוללת המתהדרת בפירות רעננים, תוספות של גרנולה תוצרת בית, שקדים, אגוזים וטעמים מגוונים רובם על טהרת הטבעיות (מלבד השוקולדים המוצעים כתוספות ומיועדים בעיקר לחובבי המתוק).



לקוחות היוגורטריה יוכלו לבחור מתוך מגוון סוגי יוגורט: בקר, עיזים, כבשים, בקר אורגאני ובאפלו, מהם ניתן יהיה להרכיב את המוצרים השונים.



כל מוצרי הרשת יוגשו במיכלים וכפיות מתכלות. הכלים בהם יוגשו המשקאות והיוגורט החי עשויים תירס, והכלים בהם תוגש הגלידה עשויים מקני סוכר. הכלים מיובאים מחו"ל לארץ במיוחד עבור yogo והם נחשבים לכלים ידידותיים לסביבה המיוצרים מחומרים מתכלים ואשר אינם גורמים להשחתת יערות גשם. הכלים מתכלים זמן קצר לאחר השימוש.



הסניף הראשון של רשת yogo– חנות קונספט ליוגורט – יעניק ללקוח חוויה קולינארית רחבה ומגוונת: מוצרי היוגורט מתאימים לשעות הבוקר כארוחת פתיח ליום עבודה לחוץ, כחטיף בין הארוחות, כארוחת צהריים קלה, כמשביע מזדמן וכן כארוחה קלה ומשביעה לבלייני האזור בשעות הערב והלילה.



מאיה בן אפרים, דיאטנית קלינית ויועצת התזונה של yogo "בשנים האחרונות ניתן לראות שינוי בהרגלי האכילה ובאורח החיים במדינות העולם המערבי. כיום המגמה היא לעבור לאורח חיים מאוזן הכולל 3 ארוחות מאוזנות לאורך היום כשביניהן 2-3 ארוחות ביניים קלות שמטרתן להעניק לגוף זריקת אנרגיה. מוצרי רשת yogo הם המוצרים האולטימטיביים לארוחות ביניים קלות או כארוחה מרכזית בריאה ומזינה בפני עצמה. בנוסף, ביוגורט כמות קטנה מאוד של לקטוז, ועל כן גם ילדים ומבוגרים הנמנעים מאכילת לקטוז בשל קשיי עיכול, יכולים ליהנות מן המוצרים".



3 הסיסמאות אשר ילוו את הקו המיתוגי של הרשת הן: Do the white thing, That’s white ו- White on.


אולי יעניין אותך

ליאור שמש, קרדיט צילום אלן צצקין (1)
כפיר למבז בעלי חברת LDB להשקעות בנדלן ופיננסים - צילום יחסי ציבור
15457picaaa1
אסטרטג בנשמה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''