האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין דיגיטלי חדש ומפתיע, תחת המסר, "מיטת שיזוף עלולה להפוך למיתת שיזוף". הקמפיין מכוון ברובו לצעירים שיחפשו בגוגל את צמד המילים "מיטת שיזוף". בפועל, הם יחשפו למודעה ממומנת שמזמינה אותם לקבל שיזוף אחיד ומהיר ב"מיתת שיזוף". המודעה מובילה למיניסייט ייעודי בו מחכה להם סרטון הסברה ומידע על סכנות השימוש במיטות שיזוף, במסווה של סרטון תדמית. הקמפיין הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO ונועד להעביר בצורה עוצמתית את העובדה שמיטות שיזוף פולטות קרינה אולטרה סגולה העלולה לגרום לנזקים בריאותיים מצטברים ולסיכון ממשי לחלות בסרטן העור ומלנומה. לגולשים שיכנסו לתוך המיניסייט ויחשפו למידע יוצע גם להמשיך ולקרוא באתר האגודה למלחמה בסרטן, הוכחות מדעיות ומחקרים מהארץ והעולם על הקשר סרטן לבין שימוש במיטות שיזוף.
קרדיטים: משרד פרסום – גיתם BBDO, סמנכ"ל קריאיטייב – שרון רפאל, צוות קריאיטייב – אסף חלפון ותמר דביר, סמנכ"ל לקוחות – יונתן רגב, מנהלת לקוחות – אודליה שטרן, תקציבאית – עדי צור, סמנכ"לית הפקה – גלי שטרקמן, מפיקה – אפרת סולמי, הפקה – גרין פרודקשנס, במאי – קובי פליישמן, צלם – איתן חתוכה. תאורן/ע.צלם – נטע חת, שחקנית – מיכל אבו, ע.הפקה – נתנאל דודאי, עורך אופליין – דור פאר, עריכת סאונד – ערן רגב ואסף אמלוג, און ליין – צליל בנדריהם וירון פור, קריין – אסף חלפון, מפיקת פוסט – דנה זילברשטיין. לקוח – האגודה למלחמה בסרטן, אחראית מדיה – מאיה פלדבלום, מנהל תחום דיגיטל – זיו דוכן, דוברת – נאוה עינבר.