בנק מזרחי-טפחות משיק קמפיין חדש במסגרת "פרי השעה" – פתרונות השקעה מותאמים לאקטואליה ולמצב השוק. בסרטון החדש מופיעים דביר בנדק הפרזנטור של מזרחי טפחות, וסוזי מנהלת לקוחות חדר העסקאות של הבנק, לסוזי ודביר מצטרף המוזיקאי והמנטור ה"קשוח" של הכוכב הבא, אסף אמדורסקי.
הקמפיין שם במרכזו את כוכב הפיקדונות של הבנק – פיקדון קרמבולה.
בקמפיין החדש פוגשים דביר בנדק וסוזי טובי מנהלת לקוחות חדר העסקאות של הבנק שמלווה את בנדק בצמתים הפיננסיים שבחייו בקמפיינים של הבנק, את המוזיקאי אסף אמדורסקי, שמתקשה להבין את ההתלהבות של השניים מהקרמובלה. בנדק ואמדורסקי, שנקלעים לחדר איפור לא מוצאים שפה משותפת וסוזי נחלצת לעזרתו של דביר ומסבירה לאמדורסקי את ההזדמנות סביב השקעה בפיקדון שחוזר לתקופה מוגבלת.
דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של הבנק: "למזרחי טפחות מגוון פיקדונות המתאימים לצרכי כל לקוח. פיקדון קרמבולה הינו "הכוכב של הפיקדונות" ומבוקש ביותר ע"י הלקוחות בשל ההזדמנות לרווח בטוח , במיוחד בתקופה זו של אי וודאות. עכשיו בעקבות הביקוש החזרנו אותו לפרק זמן מוגבל. "
הפיקדון זמין כאמור ללקוחות כל הבנקים בישראל, שיכולים להצטרף ולהפקיד גם בלי העברת כל חשבון העו"ש שלהם.
הקמפיין יעלה בפריסת מדיה רחבה, בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו
קרדיטים:
חברת הפקה: ראבל
מנכ"ל: זיו קורן
במאי: דרור שאול
סמנכ"ל קריאייטיב- איתי גרונר
קופירייטרית – מיטל שקדי קריא
ארט – אילה דון
מנהל לקוחות- עומר אפרתי
סופרוויזרית- נטלי רוקח
תקציבאית- אלה ביאר
פלנינג- עדי נפשי