עדי ודרובניק מצטרפת למחלקה המסחרית המתחדשת של גלובס כמנהלת מחלקת תוכן שיווקי. המחלקה המחודשת תטפל בשלל פרויקטים המשלבים חיבור תוכני וקריאייטיבי עבור לקוחות הקבוצה לרבותכתיבת תכנים והפקת תוכן שיווקי, סרטוני וידאווחיבורי 360 בעולמות הדיגיטל – פרינט ואירועי live.
בימים אלו מתגבש "קוד אתי" בעזרתה של ד"ר תהילה אלטשולר שורץ והמחלקה תפעל ע"פ הנהלים וההנחיות שיקבעו וכל זאת בכדי ליצור הבדל ברור ומסומן בין עולמות התוכן לסחר.
לודרובניק נסיון של למעלה מעשור בעולם התוכן השיווקי. בחמש השנים האחרונות ניהלה לקוחות מהגדולים בארץ בתחום התוכן השיווקי, כחלק מחברת התוכןC המספקת שירותי תוכן לקבוצת פובליסיס.
בעברה מילאה תפקידים שונים בתחום התוכן השיווקי בתוכניות השונות בקשת ובאתר מאקו.
סמנכ״ל הסחר בגלובס, דרור בנגל: "אני שמח שעדי מצטרפת לכוחותינו. תפקיד ניהול מחלקת התוכן השיווקי הינו אסטרטגי ומאתגר יותר מתמיד ונדרשת יצירתיות רבה. אני בטוח שהיכולות של עדי יעזרו לנו ליצור מוצרים חדשים אטרקטיביים למפרסמים וכל זאת תחת "רגולציה" קפדנית פנימית".
מצ"ב תמונה. צילום: רז אברהם, מאושר לשימוש ללא תמורה.