אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק של חברת שופרסל, כיהן כחבר הנהלת האגודה בשנתיים האחרונות והוא נבחר פה אחד ליו"ר האגודה. אורי מחליף את רוני וינשטיין, מנכ"ל קבוצת ויסוצקי לשעבר, אשר כיהן בתפקיד בארבע השנים החולפות. אורי כיהן לאורך השנים במגוון רב של תפקידים ומביא עימו לתפקיד הכרות מעמיקה עם עולם הקמעונאות על כל שותפיו – רשתות שיווק, ספקים וצרכנים.
האגודה לקידוד המוצר משרתת כ- 4,600 לקוחות ממגוון רב תחומים כגון מזון, טקסטיל, ציוד רפואי, תרופות וכו'.האגודה מקדמת יישום סטנדרטים אשר מייעלים את שרשרת האספקה.האגודה הינה חלק מארגון בינלאומי ,GS1, אשר לו 112 נציגויות ברחבי העולם.
חברות בינלאומיות רבות כגון אמזון, אי ביי ועוד, בחרו להשתמש בסטנדרטים של ה- GS1 על מנת לזהות את המוצרים מרגע קליטת המוצר במחסנים, ועד הגעתם לבית הלקוח.
בשנתיים האחרונות פעלה האגודה להקמת קטלוג פריטים דיגיטלי. קטלוג פריטים דיגיטלי מאפשר לשותפים עיסקיים לשפר את איכות הנתונים (מהימנות, עדכניות, זמינות) הן ביישומים הפנים–אירגונייםשל כל אחד מהם, והן בקשר עם שותפי הסחר. הקטלוג יבוסס על תקנים בינלאומיים אשר הגדיר ארגון ה-GS1, ומיושמים ברחבי העולם.