מותג הדאודורנטים AXE יצא בקמפיין ייחודי ברשת החברתית מקשורים, המאפשר היכרויות דיסקרטיות בין הגולשים. היקף הקמפיין הוא 150,000 ₪ והוא פונה לכל המשתמשים הרשומים של 'מקושרים'. במסגרת הקמפיין פותחה ב'מקושרים' 'אפליקציית ההתאמה הסודית' כאשר על הקריאייטיב של האפליקציה הייחודית, היו ממונים 'מקאן דיגיטאל'. ב- 24 השעות הראשונות של הקמפיין היו 55 אלף הקלקות ולמעלה מ 1800 התאמות.
נכון לרגע זה, אחד מסוגי האינטראקציה השכיחים והנפוצים ביותר באתר מקושרים הינו דף הדואר, דרכו נשלחות יותר מ- 500,000 הודעות ביום. המקושרים שולחים אחד לשני מיילים וכך נוצרת האינטראקציה. אפליקציה 'התאמה הסודית' הינה דרך נוספת ליצירת אינטראקציה. אפליקציה 'התאמה סודית' באה לקראת המקושרים שאינם שולחים הודעות זה לזה מסיבות שונות ומגוונות כגון: ביישנות, חוסר ביטחון, פחד מדחייה או כל דבר אחר. באתר מקושרים ישנו דף מאוד נצפה בשם 'הרשימות שלי' שתפקידו להראות את 10 האנשים האחרונים שצפו בפרופיל ובתמונות שלי. אנו עדים לתופעה די שכיחה שאנשים רוצים ומעוניינים לשלוח הודעה לבחורה או בחור אך אינם עושים זאת בפועל. תפקיד האפליקציה לפתור את הסוגיה הזו.
כל מקושר אשר יצפה בכרטיס של מקושרת או ההיפך, יהיה באפשרותו להכניס את האדם שהוא צופה בו, על ידי לחיצה על כפתור האפליקציה, לדף מיוחד שיבנה עבורם, ההתאמה הסודית. במידה ושני האנשים הכניסו אחד את השני לאפליקציה, תשלח להם הודעה מיוחדת ששניהם בחרו אחד בשני והם יכולים להתחיל לשוחח.
"הפרסום באמצעות הרשתות החברתיות תופס תאוצה בכל העולם" אומר שחר בר דוד, מייסד ובעלים, מקושרים. "הפלטפורמה אותה פיתחה מקושרים עבור AXE מאפשרת למותג ליהנות מחשיפה ממוקדת לקהל היעד בשילוב יצירת ערך אמיתי למשתמשים"
את הפעילות הניע וחיבר רונן אוקשטיין –מנהל השיווק והמסחר במקושרים, רונן אוקשטיין אשר יזם את הפעילות המשותפת ביחד עם 'מקאן דיגיטל' אומר כי אופי הפעילות הייחודית עם AXE הינה הפעילות הראשונה בשורה של פעילויות ייחודיות ליצירת אינטראקציה בין מותגים לגולשים אשר מתוכננות ב'מקושרים'.