קבוצת זוגלובק ממשיכה להרחיב את פעילותה בשירותי ההפצהונותנת מענה לקהל הצרכנים, שצורך מוצרים ללא גלוטן וללא תוספת סוכר באמצעות הפצת מוצרי חברת "גרין לייט".
שוק המוצרים ללא גלוטן בישראל צמח ב 55% בשלוש השנים האחרונות ומוערך במעל 110 מיליון ש"ח ב 2017. השוק מציג צמיחה שנתית בשיעור של כ 15%.
היקף הפעילות של זוגלובק עם גרין לייט מיועד להגיע לכ 20 מיליון ₪ בשנת הפעילות הראשונה, במונחי מחיר לצרכן.
לדברי אלי זוגלובק, יו"ר ומנכ"ל החברה: "כ – 7% מהאוכלוסייה בישראל צורכת מוצרים ללא גלוטן אם בשל רגישות או אורח חיים. לכן הביקוש למוצרים "ירוקים" ובריאים יותר הולך וגובר."
חברת גריין לייט הוקמה בשנת 2009 במטרה לספק לצרכן הרגיש לגלוטן פתרונות איכותיים וטעימים בתחום מוצרי המאפה. החברה מובילה את הקטגוריה בנתח השוק באופן מובהק ומוצריה זוכים להכרה ואהדה רבה, בזכות טעמם האיכותי וביכולתם לחקות את חווית האכילה של מוצרים "רגילים". מוצרי החברה מיוצרים במפעל ייחודי, חדיש ומתקדם הנושא את תיקני המזון המחמירים ביותר. גרין לייט עוסקת בפיתוח מוצרים באופן עקבי ומאסיבי על מנת להביא פתרונות רבים וטובים לקהל היעד.
מגוון המוצרים עשיר וכולל לחמים ולחמניות, עוגות ועוגיות, בורקסים ובצק עלים, פיצות, כדורי שוקולד ומוצרים באריזות אישיות בשוק המוסדי, סה"כ 36 מוצרים.
תשלובת זוגלובק מגיעה מדי שבוע ל־5,000 נקודות מכירה שבהן היא משווקת את מוצריה. חברת גרין לייט תצטרף למותג קראון פיש של פוד קולקשיין אותם גם החלה להפיץ זוגלובק לפני מספר חודשים.
במשך השנתיים האחרונות פיתחה זוגלובק את מערך ההפצה של מוצריה כך שתוכל לתת שירותי הפצת מוצרים ללקוחות נוספים. לזוגלובק יש את אחד ממערכי ההפצה והמכירות של מוצרים קפואים ומצוננים הגדולים ביותר בארץ, המונה כ- 100 משאיות, המגיעות למעל ל- 5,000 נקודות הפצה ברחבי הארץ.