Fiverr השיקה השבוע את הקמפיין החדש שלה בארה"ב, המוערך בהיקף של מיליוני דולרים. מדובר בהמשך של קמפיין " In Doers We Trust " משנה שעברה, כאשר הקמפיין החדש מסמן את שנת 2018 כשנת עשייה ( "The Year of Do" ). בקמפיין משתתפים חברי קהילת Fiverr , אשר צולמו על ידי הצלם בעל השם העולמי פלאטון ( Platon ), תמונות יצירתיות אשר נועדו להראות את נקודת המבט של היזמים והיוצרים בקהילת Fiverr .
קמפיין זה פונה ליזמים ופרילנסרים ונועד לאפשר לחברי הקהילה לעשות יותר לאורך השנה ולחגוג את היזם שבכל אחד מאתנו. ניתן להתרשם באתר של "שנת העשייה", בקישור הבא: www.fiverr.com/year-of-do
הקמפיין, שהושק השבוע בארה"ב, עלה בנקודות מפתח ברכבות התחתיות, על גבי מוניות, אוטובוסים, ובשילוט חוצות נרחב ובולט בניו יורק ובסן פרנסיסקו.
אלמנטים נוספים בקמפיין "שנת העשייה" כוללים שיתופי פעולה עולמיים וקמפיינים דיגיטליים נרחבים אשר ייחשפו לאורך השנה כולה.
Fiverr היא זירת המסחר האלקטרונית הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים, בהם עיצוב גרפי, קופירייטינג, הקלטות קוליות, מוזיקה, עריכת סרטים ועוד. Fiverr מספקת ליזמים ופרילאנסרים פלטפורמה לביצוע משימות במהירות, גמישות ויעילות. החברה שנוסדה בשנת 2010, נפרסת על פני משרדים ברחבי העולם בניו יורק, מיאמי, סן-פרנסיסקו, ותל אביב. קהילת הפרילאנסרים הגלובלית ב -Fiverr כבר ייצרה מיליוני Gigs® (שירותים) איכותיים במגוון תחומים ב-190 מדינות בעולם.
מצורפות תמונות של הקמפיין באדיבות Christopher Lee and Jacob Ireland