עד היום, הופצה סטלה ארטואה בנקודות בודדות בישראל, בפאבים בלבד. בכוונת מבשלות בירה ישראל, להעצים את תחום בירות סופר פרימיום בארץ,תוך השקעה במותג והרחבת מגוון בירות סופר פרימיום של מב"י. השקת המותג סטלה ארטואה, תלווה בפעילות שיווקית, פרסום, מבצעי קד"מ ואירועים בבארים, וכן בקמפיין שיווקי שיושק תחת הסיסמא: Perfection has its Price.
אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "סטלה ארטואה הינה מותג בירה מהמובילים בעולם. אנו במבשלות בירה ישראל שמחנו לקבל את זכיון לשיווק המותג, שישלים את המגוון הרחב והאיכותי של מותגי הבירות של מבשלות בירה ישראל. מטרת מבשלות בירה ישראל, למצב את סטלה ארטואה כבירה היוקרתית ביותר בישראל, ולהגיע לנתח שוק של 5% משוק הבירה המקומי בתוך 4 שנים."
סטלה ארטואה יושק בישראל בבקבוק אלומיניום ייחודי, שיופץ במהדורה מוגבלת בלבד (250 הקטרוליטר בלבד).