חברת שסטוביץ יוצאת בקמפיין דיגטלי להשקת POOF

חברת שסטוביץ משיקה בימים אלה מותג חטיפים חדש !POOF, בקמפיין דיגיטלי באמצעות חברת teenk, תחת המסר "אוויר זה כיף" כאשר אוויר הינו המילוי הנחשק לחטיף.



הקמפיין, שעלותו כ 3.5 מיליון ₪, מחולק למספר מהלכים שירכיבו קמפיין °360 תחת הסלוגן "חטיף ממולא באוויר מעולה". הכוללים: סרט בשיתוף ערוץ היוטיוב, קידום בסנאפצ'ט , אתגר הפוף, מיוזיקלי ופנייה למובילים ברשתות חברתיות שיתקשרו את החטיף בעמוד הפרטי שלהם.



סתיו יואלי מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ אומרת: "סדרת poof פונה לילדים בגילאי 7-12 הרוצים להרגיש גדולים. הילדים של היום מחפשים את הדבר החדש, עם הפיצ'ר הכי מגניב שיאפשר להם לבוא לידי ביטוי בדרך יצירתית. הילדים היום נמצאים בדיגיטל וברשתות החברתיות – זו השפה של הדור החדש".



הקמפיין כולל: סרטון אנימציה בשיתוף עם ערוץ היוטיוב – The Radar (123K מנויים)



עם דמויות הראדר בו מתבצע סיור במפעל של פוף, אותו מעביר לנו המדען הראשי של החברה, ד"ר פוגה. במהלך הסיור רואים מאחורי המדען את כל החדרים בהם מגדלים, מטפחים ויוצרים את האוויר המעולה לחטיף.



בחדרים עצמם רואים את העובדים במפעל, קוטפים את האוויר וממיינים את האוויר הטוב ביותר עבור חטיף ה-POOF.



קידום בסנאפצ'ט – פוף יהיה המותג הראשון בארץ לצאת עם עדשה ממותגת פוף, על האריזות יודפס הSnapcode שיוביל לעדשה עצמה.



העדשה תופיע לכל המשתמשים בישראל למשך 24 שעות, הסנאפקוד יהיה ניתן לסריקה למשך 3 חודשים.



כמו כן יערך אתגר הפוף – על מנת להראות שהאוויר של פוף הוא אוויר שפשוט עושה כיף, תעשה פנייה ל-12 יוטיוברים שיעלו עם אתגר הפוף שישתלב בסרטונים של יוטיוברים ויתפרס על גבי 4 חודשים (החל מפברואר).



דוגמא לאתגר: שליח של פוף יגיע לבית של יוטיובר (שאת הפנים שלו לא נראה כי הוא יהיה עם קסדה ממותגת פוף). השליח יחזיק ביד מלא בלונים בצבעים השונים של צבעי השקיות השונות של פוף. היוטיובר יאלץ לבחור לעצמו בלון אחד, וכאשר הוא יעשה את זה השליח יפוצץ לו את הבלון עם סיכה. בתוך הבלון יתחבא פתק עם משימה שעל היוטיובר לבצע מיד עם אחד החברים שלו.
כל המשימות יהיו קשורות לעולמות של אוויר.



מיוזיקלי- 15 מיוזריות חזקות עם אלפי ועשרות אלפי עוקבות במיוזיקלי, יעלו את "ריקוד האוויר" ויניע או הצופות שלהן לפעולה ויצירת ריקוד אויר משלהן.


מובילי דעה באינסטגרם – 90 אינסטגרמרים עם אלפי ועשרות אלפי עוקבים שיתקשרו את החטיף בעמוד האינסטגרם האישי שלהם בשפת הקומיקס המאפיינת את עיצוב החטיף.



אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח