יקבי סגל, באמצעות חברת הפרסום No, No, No, No, No, Yes, עלה עם מיצג מרהיב וייחודי באורך של כ-150 מטרים המורכב מ-6 מקטעים.
המיצג הייחודי, אשר הוצב באולם הנוסעים החוזרים בנמל התעופה בן גוריון, כולל 6 מקטעים מוארים באורך של כ-25 מטרים המשתלבים עם הדפס ומיתוג הקירות וביחד יוצרים היקף רציף בגודל של מעל 150 מטר. השלט הוצב לתקופה של ארבעה חודשים וההשקעה הכספית בפרויקט נאמדת במעל לרבע מיליון ₪.
הקריאיטיב הפראי יצר למעשה מיצג מרהיב שטרם נעשה בארץ, הנותן תחושה של טבע ופראיות ממש בלב שדה התעופה, אשר אמור ליצור חשק אצל הנוסעים הנכנסים לישראל רצון להתחבר לטבע ולפתוח יין פראי של סגל.
מטרת המיצג להמחיש את העובדה שיקב סגל הוא יקב ישראלי, בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. על ערכים אלו בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב.
ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן וסגל, אמר: "אנו גאים לעלות עם מיצג מיוחד במינו שטרם נראה כמותו בישראל. העיצוב כולו בהשראת הטבע הפראי והמהפנט. רצינו להכין הפתעה לנוסעים השבים שתקבל את פניהם עם חזרתם ארצה, שתזכיר להם כמה טוב לחזור לישראל ולשתות כוס יין ישראלי של סגל."
גדעון עמיחי, מנכ"ל חברת הפרסום No, No, No, No, No, Yes : "שמחנו להרים את הכפפה יחד עם יקב סגל וליצור חוויה ייחודית אליה ייחשפו 100% מהנוסעים שיגיעו לישראל. עם חופשת פסח, פתיחת הקיץ ועונת התיירות, ומאות אלפי הנוסעים שיעברו בו הקיץ, נמל התעופה בן גוריון ממשיך להיות מוקד משיכה למפרסמים רבים שרוצים להיחשף לנוסעים הרבים."
"יקב סגל" הינו אחד היקבים הוותיקים בישראל. בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. על ערכים אלו בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב עוד מימיו הראשונים של היקב.
המיצג הינו חלק מקמפיין פרסומי שיעלה לקראת פסח הקרוב ויכלול קמפיין טלוויזיה, מודעות בעיתונים השונים וקמפיין דיגיטל רחב.