חברת UPS בישראל, נציגתה של חברת המשלוחים הגדולה בעולם, משיקה בימים אלה שירות חדש ללקוחות אסטרטגיים בשם UPS One, כחלק ממהפכת השירות ומהאסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה הרואה חשיבות בשיתוף פעולה ומתן פתרונות מותאמים ללקוח. בהערכות החדשה בחברה, אשר התגבשה במהלך ששת החודשים האחרונים הושקעו כ – 500 אלף ₪ והיא כוללת בתוכה אנשי מקצוע ומומחים בתחום היצוא, השינוע והמשלוחים.
רונן כהן, סמנכ"ל הלקוחות של UPS בישראל, מציין כי מחלקת UPS One תתמחה במתן שירותים מיוחדים המותאמים לצרכי הלקוח. "המומחיות והמקצועיות של עובדי UPS ONE יאפשרו ללקוחותינו להיות מובילים בתחומם." עוד הוסיף כי צרכי הלקוחות המשתנים הולידו את הצורך בשינוי מחלקת הלקוחות האסטרטגיים. ההערכות החדשה בחברה מסמלת קפיצת מדרגה בתפישת הלקוח האסטרטגי ויצירת שיתוף פעולה גדול יותר בקרב קהל היעד על מנת לאפשר פיתוח מתמשך של קשרים בעלי ערך.
חברת UPS היא חברת משלוחי האקספרס והחבילות הגדולה בעולם וספקית עולמית מובילה של שירותי שינוע ולוגיסטיקה הפועלת ב-220 מדינות ואזורים. UPS מעסיקה 384,000 עובדים ברחבי העולם המטפלים מדי יום בנפח גלובלי ממוצע של 14.1 מיליון חבילות.