שירלי בן מרדכי, בעלים, Beone

שם החברה: חברת Beone integrates marketing channels Ltd



שירלי בן מרדכי, 25 שנה בתפקידי ניהול שיווק ומדיה ענף הריטייל , מומחית לאסטרטגיות שיווק וסחר בענף הקמעונאות מזון ופארם.



בעלת תואר שני מנהל עסקים, ניסיון ניהולי רב, ידע ויכולות מוכחים בהובלת חברות , מובילת תהליכי שינוי, הבנה מעמיקה של תהליכי רגולציה (חוק המזון), ניסיון עשיר והצלחה בהבנת השוק, זיהוי צורך, ייזום ,תכנון , עיצוב ומימוש יעדים ומטרות , הקמת מערך שת"פ וקשרים עסקיים במגוון ערוצי שיווק בעולם הקמעונאות.



יולי 2017 , לאחר הליך איתור קפדני וארוך , שירלי בן מרדכי שובצה לנבחרת הדירקטורים 2017 של המדינה , מטעם רשות החברות הממשלתיות.



התנדבות:


חברת הנהלה – חוג ידידים של מרכז רפואי שיקומי רעות (גיוס כספים וחסויות, אירוע שנתי)


דירקטורית , קרן דואליס – קידום עצמאות כלכלית לאימהות צעירות נתמכות רווחה ושילובן בשוק העבודה . התוכנית פועלת בשיתוף עם עלם וציונות 2000



· ספקי שיווק: Allmedia , יפעת בקרת פרסום



· באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?


חיזוק המודעות לחשיבותם של העסקים קטנים ובינוניים, העצמתם, וקידום מהלכים בתחום. מיזם Beone


עסקים קטנים ובינוניים נחשבים למנוע הצמיחה של המשק.



מחקר שפורסם לאחרונה ובחן את הבעיות הדחופות ביותר שפוגעות בצמיחה של עסקים קטנים ובינוניים, מעלה כי נושא השיווק, כולל פרסום ותקציבי שיווק , נתפס כבעיה הגדולה ביותר של עסקים. עסק/מותג קטן /בינוני, לא מסוגל להתמודד מול תקציבי השיווק והפרסום של הגדולים בשל העדר משאבים כלכליים וכ"א מקצועי.



על רקע הדברים הללו, הקמתי את מיזם BEONE, המהווה תרומה משמעותית לביסוס מעמדם של העסקים הקטנים והבינוניים. המיזם מעניק מגוון כלים ופתרונות לקידומם והעצמתם על רקע מהלכים רגולטורים שנעשים בענף הקמעונאות. פתחנו מודל שיווקי ייחודי המאפשר לכל עסק קטן/בינוני נגישות לקהלי היעד באמצעי המדיה השונים וברצפת המכירה בנקודת ההחלטה של הקונה. פיתוח המודל הייחודי של BEONE נעשה לאחר עבודת מעמיקה , להבנת החסמים והקשיים האמתיים בקרב עסקים/ספקים קטנים בינוניים, ולאחר בחינה של הסוגיה המרכזית , מדוע הרגולציה לא צלחה עד כה להביא את השינוי המיוחל.



אני מאמינה שבאמצעות המודל שלנו , נצליח לצמצם את הפערים והריכוזיות במשק , לעודד תחרות וחדשנות , שיובילו למהפכה צרכנית והורדת יוקר מהחיה.



· טיפ למתחילים בעולם השיווק:


זהו את הלקוח למדו את צרכיו ובנו מענה אופטימאלי לצרכים שלו. להיות דרוך, להמציא את עצמך מחדש, שאף למצוינות סמן מטרה גבוהה יותר ממה שאתה חושב שתוכל להשיג וכמובן לעשות הל כדי להגיע אליה. על היזם להפנים שתכנון מוקדם ונכון של היבטי השיווק, הוא תנאי הכרחי להצלחת העסק הקטן.



· פעילות שיווקית שהרשימה אותך:


Fiverr הוקמה לפני כ- 7 שנים והצליחה לחולל שינוי אמיתי בשוק הפרילנסינג. היא הפכה לשוק המקוון המוביל לשירותים דיגיטליים מקצועיים וקריאטיביים.



· השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עלייך? אימי, חיה בן מרדכי, אישיות עוצמתית אשר השפיעה ועדיין על דור שלם של משפחות.


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אורן בסון Allmedia


· מוסד השכלה גבוהה? אוניברסיטת תל אביב , Clark University , בינתחומי הרצליה


· עבודה ראשונה? מנהלת תחום טואלטיקה ופארם, אקסטרא שיווק.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? מקוריות , דריכות , רלוונטיות. חשוב לחשוב שונה. כשאתה נגד הזרם, יש לך סיכוי גדול יותר להביא חדשנות ולהצליח.


· מקור ידע מקצועי שימושי: Steve Jobs' management methods


· סיפור חיים מיוחד של מייסד חברת "אפל"בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מסעדת הלובי, הילטון, והמסעדה של הוטל מונטיפיורי


· מהו ג'וב חלומותיך? יזמות סטארטאפ – I'm on my way to realizing my dream


· חופשה חלומית: עם הבנים המופלאים והמוכשרים שלי טום 17 ובן 16 – לונדון/ניו יורק .

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח