רנו ישראל משיקה קמפיין תחת המסר: קונצרן רכב הגדול בעולם

מותג הרכב רנו, מקבוצת "קרסו מוטורס", משיק מהלך אסטרטגי ייחודי תחת המסר "רנו – קונצרן הרכב הגדול בעולם", באמצעות משרד הפרסום FOUR. מהלך זה, נשען על נתוני שיא של קונצרן רנו הצומח, אשר מכר אשתקד 10.61 מיליון מכוניות; דבר שממקם אותו רשמית כקונצרן הרכב הגדול בעולם.



הקמפיין נשען, בין היתר, על תובנה אסטרטגית שהועלתה במסגרת סקר אומניבוס אינטרנטי הנעשה באמצעות חברת המחקר שילוב, אשר הציג כי מרבית הנשאלים לא ידעו לציין את שמו של קונצרן הרכב הגדול בעולם, כאשר 11% מהציבור לא ראו כל שוני מבין יצרניות הרכב.



רנו ישראל, בחרה להשיק את המהלך השיווקי תחת המסר "רנו – קונצרן הרכב הגדול בעולם", מתוך מטרה לנכס ולבטא מלבד היוקרה התדמיתית, את העוצמה והנחשקות הגלובלית של מותג רנו. כאשר מיליוני לקוחות ברחבי העולם בוחרים בו מדי שנה.



הסרטון שמלווה את הקמפיין, הופק על ידי חברת ג'ימני קריאייטיב והבמאי אביב מערבי, וצולם בבלגרד ובישראל. הקמפיין, שמורכב ממספר סרטונים, מציג את קהל הלקוחות המגוון של רנו ברחבי העולם בדגמים המובילים של רנו, תוך מתן דגש על הצגת היתרונות בבחירת מותג זה, וביניהם: נוחות בנהיגה, חסכון בדלק, עיצוב וסטייל יוצאי דופן, ביצועים בלתי מתפשרים והובלה בספורט. כאשר כל אלה יחדיו עטופים במסר המרכזי – כאשר אתם קונים רכב מקונצרן הרכב הגדול בעולם, אתם יכול להיות בטוחים שבחרתם נכון.


לצד מהלך זה, יתקיימו במהלך השנה פעילויות נוספות המחזקות את המסר הפרסומי, החל מפרסום באמצעי המדיה הבולטים כגון: דיגיטל, שלטי חוצות, טלוויזיה ועוד, קיום אירועים שונים ועד לפעילויות המיועדות ללקוחות רנו.



לדברי מנכ"לית רנו ישראל ענת מילוסלבסקי-כחלון: "אנו גאים להיות הפנים המייצגות בישראל של רנו – קונצרן הרכב הגדול בעולם, ולקחת חלק במסורת ארוכת שנים של מותג שלא מפסיק להמציא את עצמו מחדש. למותג רנו, עוצמה והיסטוריה מפוארת שבאה לידי ביטוי בתמהיל מוצרים נרחב ואיכותי המשלב בתוכו אלמנטים עיצוביים יוצאי דופן, טכנולוגיות מתקדמות ואיכות בלתי מתפשרת, לצד מערך פתרונות פרסונאליים וחדשניים לשוק הישראלי. אנו מאמינים כי הקמפיין החדש, יציג ויבסס את העוצמה והנחשקות של מותג רנו בישראל על שלל דגמיו, כנבחרת מובילה אחת".



לדברי סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס שרית רדין: "בחרנו לצאת במהלך אסטרטגי תחת המסר רנו – קונצרן הרכב הגדול בעולם, במטרה להבליט ייחוד וערך מוסף ללקוחות רנו. מדובר על מסר ייחודי המבוסס על תובנה אסטרטגית ושיווקית חזקה, הן מצד המותג והן מצד הצרכן. הקמפיין הנוכחי, הוא הרבה יותר מעוד קמפיין, ולמעשה מדובר על צעד משמעותי כחלק מהאסטרטגיה של רנו ישראל, המציב סטנדרטים חדשים בענף הרכב. האופן שבו הקמפיין נעשה, מאפשר לנו להעניק במה לערכים וליתרונות המזוהים עם המותג, אשר הופכים אותו למותג הרכב אשר מיליוני לקוחות ברחבי העולם בוחרים בו מדי שנה".


אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח