ורד טרנטו טוויל, בת 38, נשואה + 2, אחראית על מערך השיווק, הלקוחות והמכרזים בחברת Tefen, ופעילה ציבורית: חברת מועצה בעיריית אריאל, חברת דירקטריון חברה כלכלית, יור ועדת מכרזים. ורד היא בעלת 13 שנות ניסיון בחברות ייעוץ. מתמחה בהובלת תהליכים ארגוניים במגזר הציבורי וברשויות מקומיות, ובעלת ניסיון בעולם השיווק כולל ניהול השיווק, תכנון ופיתוח אסטרטגיה, שיווק במדיה הדיגיטלית. ורד אף מתמחה בהקמת מערכי שיווק וניהול מערכי לקוחות, הטמעת מערכות CRM,כתיבה וליווי מכרזים.
איך הגעת לעולם השיווק?
למדתי כלכלה באוניברסיטת בר אילן, עבדתי שנתיים ביחידה לאבטחת אישים ומשם עברתי לחברת ייעוץ מובילה. אחרי שנתיים בתפקיד תפעולי קיבלתי הצעה להקים מערך לקשרי לקוחות ואחר כך לקבל תחת אחריותי גם את מערך שיווק בקבוצה כולה. עולם השיווק ובעיקר תחום ניהול לקוחות, האינטראקציה והקשרים האישיים מול לקוחות אין להם תחליף בעיני.
מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
אני מאמינה מאוד בפורומים מקצועיים ממוקדי קהלי יעד, הקמתי פורום בכירים במשק (מנכלים וסמנכלים בכירים בתעשייה) המתכנס אחת לרבעון. פורום מועדון ארוחת בוקר לנשים ובימים אלו עובדת על הקמת מערך נטוורקינג של חברי מועצה בפריסה ארצית.
המהלכים השיווקיים שלנו מתמקדים בעיקר בהבאת ערך מקצועי ללקוח לאורך זמן. הרעיון הוא להיות שם כמומחה תוכן עבורו גם אם אין לי פרויקט ממשי כרגע, לייעץ ולתת טיפים ולמצב את מנהלי הארגון כאוטוריטות בתחומם.
מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
יצירתי, כזה שחושב מחוץ לקופסא, כזה שלא תלוי רק בתקציב שיווק ומצליח לעשות דברים מעבר, מצליח לייצר שיתופי פעולה מניבים ערך מוסף לארגון . בעל יכולת לחבר בין פעילות פרונטלית לערוצים דיגיטליים. בעולמות הייעוץ השיווק שלנו מתבסס בעיקר על מערך קשרים אישיים ועל מיצוב כמומחי תוכן בייעוץ אסטרטגי וניהולי. לכן היועצים והשותפים בחברה הם חלק בלתי נפרד ממערך השיווק.
מנהל שיווק טוב הוא, בין היתר, כזה שמצליח לחבר את העובדים ואת ההנהלה לרצות לקחת חלק פעיל בפעילות השיווקית.
פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
סודה סטרים- בסרטוני החברה מופיע דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים העולמית.
סודה סטרים מבצעת מהפכה בעולם המשקאות ומציעה פתרון ייחודי המאפשר להתחבר לבחירות צרכניות איכותיות ובריאות יותר. החברה מיישמת חדשנות גם בפעילות השיווקית, השחקנים הם עובדי החברה והפרסומות שנות דגש על ערכים חברתיים וסביבתיים. 4 שעות בלבד לאחר עליית הסרטון הראשון לאוויר, מונה הצפיות בסרטון עמד כבר על כ-10.5 מיליון צפיות אורגניות, ללא מימון !! זה מטורף