חברת נגב, המתמחה במתן פתרונות כוללים לבנייה ולשיפוץ הבית, מגיעה לתערוכת coverings 2008 בארה"ב, התערוכה הגדולה והמובילה לריצוף וחיפוי בארה"ב וקנדה. נגב תהא אחת מ- 1300 המציגים בתערוכה מ- 50 מדינות שונות, המושכת אליה מעל 37 אלף מפיצים, קמעונאים, ארכיטקטים, מעצבים ועוד.
"נגב" תציג בתערוכה מתוך ביתן גדול של 80 מ"ר בהשקעה כוללת של 150 אלף דולר, תחת השם "NOVO BY NEGEV". במסגרת התערוכה תשיק נגב את קולקציות "2008"NOVO החדשות, שחלקן טרם הושק בארץ. הקולקציות משלבות חליפה שלמה של פתרונות ריצוף וחיפוי, מאריחי קיר דרך אריחי ריצוף ועד פסי קישוט בעיצוב חדשני ומודרני. פיתוח המוצרים נעשה במעבדות פיתוח נגב והם הותאמו במיוחד לשוק האמריקאי.
במהלך התערוכה תשיק נגב גם את NOVO COLLECTION 2008 EAST U.S.A"", רשת ההפצה החדשה שהקימה במזרח ארה"ב. הרשת תפיץ את מוצרי נגב ל- 600 נקודות מכירה במזרח ארה"ב.
בנוסף, תחנוך נגב בתערוכה אתר אינטרנט חדש בכתובת www.novoflooring.com, המציג לראשונה במדיום זה את הפצת אריחי ה-"NOVO COLLECTION EAST U.S.A". בתערוכה תחשוף נגב את אולם התצוגה המפואר שהקימה בלוס-אנג'לס המשרת מפיצים, אדריכלים ויזמים במערב ארה"ב.
תערוכת Coverings 2008 תאפשר לנגב להעמיק את ההפצה שלה בארה"ב, ולהיחשף בפני מפיצים וקמעונאים, נוספים, שכן בניגוד לנהוג בישראל, בארה"ב פונות החברות היצרניות לערוצי שיווק והפצה, ולא לצרכן הסופי.
אבי מוטולה, מנכ"ל "נגב", אומר כי: "ארה"ב היא נקודת יצוא אסטרטגית, חשובה ואטרקטיבית. התחלנו את חדירת נגב לשוק האמריקאי על ידי הקמת אולם תצוגה בלוס אנג'לס המיועד לקהל אדריכלים ומעצבים, וכן הקמנו מערכת הפצה לדילרים ומפיצים במזרח ארה"ב. זכינו כבר לבצע פרוייקטים יוקרתיים, מסחריים ופרטיים, וכן מגדלי יוקרה".
תערוכת Coverings 2008, המהווה שאת שער הכניסה ליצרנים ומשווקים לשוק האמריקאי, תיערך השנה באורלנדו בין התאריכים 29 באפריל עד 2 במאי. התערוכה שבפלורידה מציגה את כל החברות היצרניות הגדולות בתחומי הקרמיקה, פורצלן, אבן ושיש, פרקט, עץ ומוצרים משלימים.
נגב מונה 16 סניפים בארץ וברחבי העולם, מלוס- אנג'לס ומיאמי דרך רומניה ועד יוהנסבורג.