ברעם מרחיבה את פעילות ה-digital out of home שלה ומקימה 10 שלטי חוצות דיגיטליים בהשקעה של כ- 4.5 מיליון ש"ח. חטיבת הדיגימול של ברעם הוקמה בשנת 2017 וכוללת פריסה של 40 קירות LED ענקיים ב- 5 קניונים מובילים הנחשפים לכ-1,500,000 אנשים בקמפיין של 10 ימים.
ברעם תקים בימים הקרובים 10 שלטי חוצות דיגיטליים במיקומים מרכזיים ביניהם שלט בגודל 120 מ"ר בפינת הרחובות דרך בגין-המסגר-החשמונאים ושלט בגודל 70 מ"ר ברחוב קפלן מול שרונה והקריה
גיא ברעם, מנכ"ל ובעלים ברעם פרסום: "פעילות שילוט חוצות בשימוש מסכים דיגיטליים גדולים מוכרת מהערים הגדולות והמרכזיות כמו ניו יורק ולונדון. החסם של שילוט החוצות הדיגיטלי בישראל נובע מחוקי עזר שהקשו ומעלות השקעה גבוהה במיוחד. מזה שנה החלה ברעם בפריסת מסכי ענק ברזולוציות גבוהות בקניונים ועתה נתקין 2 שלטי חוצות דיגיטליים חדשים בסדרי גודל שעוד לא נראו בישראל. העניין של מפרסמים בשילוט זה הולך וגובר ואני מאמין שלא ירחק היום עד שנייצר לנו את כיכר פיקדילי או הטיימס סקוור הבאה, כאן בישראל.
לדברי ברעם, שילוט על גבי מסכים דיגיטליים מציע יתרונות רבים למפרסם הן מבחינת עלויות והעברת מסר, לקוח הרוכש שלט לשבוע ימים יכול להעביר מספר מסרים לפי בחירתו, ניתן יהיה להתאים את הקמפיין בהתאם למזג האוויר ביום מבוקש או להפוך את השלט לאינטראקטיבי עם הקהל".