כ-24 אלף מבקרים בני חמישים פלוס, גמלאים ובני גיל הזהב, צפויים להגיע בחודש מרץ לקונגרס הגדול ביותר לבני הגיל השלישי – "תערוכת חמישים פלוס 2006" שתתקיים במרכז הירידים והקונגרסים בגני התערוכה ת"א.
את האירוע, שמתקיים זו השנה הרביעית ברציפות, יוזמים ומפיקים מרכז הירידים והקונגרסים וחברת "הזמן השלישי". סך ההשקעה בתערוכה השנה: כ-2 מיליון שקלים. בתערוכה השנה צפויות להציג 200 חברות. גידול של 30 אחוז משנה שעברה, הנובע מההצלחה הרבה לה זכתה התערוכה. מדובר בחברות עם מוצרי יעד לבני החמישים פלוס והגיל השלישי.
מנכ"ל הזמן השלישי, אריק אופיר, ממארגני האירוע: "מדובר באירוע רב חשיבות ששם במרכז הבמה התקשורתית את ציבור הגמלאים – אוכלוסיה המונה כ-750 אלף איש, בעלת כוח השפעה וקנייה רב שחלקה הגדול נמצא בשיא כוחו והשפעתו על מגוון תחומים בארץ. מטרתנו בכנס, בין היתר, הינה העצמת אוכלוסייה זו, הדגשת כוחה החברתי הרב ושבירת סטיגמות ודעות קדומות על הציבור המדובר. אנו רוצים להציג את הגמלאי היפה – אדם פעיל, צרכן, מתנדב ועובד. האירועים שיתקיימו במהלך ימי התערוכה ידגישו מסר חשוב זה".
סמנכ"ל שיווק מרכז הירידים והקונגרסים, צביקה רהב: "בארה"ב משתמשים במונח 'הכוח השלישי' כדי לתאר את אוכלוסיית בני החמישים פלוס. ואכן, הביקוש הרב להשתתפות בתערוכה, ההיענות וההיצע אכן מחזקים את האמירה כי מדובר בכוח עולה ועצום הכולל בישראל כמעט מיליון בני אדם".
התערוכה והקונגרס יכללו כ-200 ביתנים של חברות המציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים לבני החמישים פלוס. בשלושת ימי התערוכה והכנס יתקיימו כנסים מקצועיים במגוון תחומים, הרצאות, ואירועים נוספים. את התערוכה יחתום טקס בחירת "אשת הזהב", מלכת היופי של הגיל השלישי, שתיבחר מבין 20 מועמדות.