לראשונה המוזיקאי והשחקן, מאור כהן, נבחר להוביל קמפיין של מותג המשקאות ספרינג של יפאורה. בקמפיין, שיעלה בימי המונדיאל, יבצע כהן את אריק אינשטיין ז"ל בשיר המונדיאל המיתולוגי "אלה שמות" רק שאת שמות שחקני הכדורגל בטקסט של השיר יחליפו שמות של פירות. היקף הקמפיין, שיכלול טלויזיה, דיגיטל וקולנוע כ- 4 מיליון ₪
נתח שוק כמותי למותג ספרינג בשוק המשקאות הקלים עומד על 26 אחוז עם גידול של 17.5 אחוז מתוך סך של 87.2 מיליון ליטר לשנה מתגלגלת (יוני עד מאי 2018).
מותג ספרינג של יפאורה התהדר תמיד בדוגמניות יפות וביעדים אקזוטיים, הפעם, לראשונה יחליפו את פניה היפות של דר זזובסקי, אשר הובילה את הקמפיין האחרון לספרינג, המוזיקאי והשחקן, מאור כהן. ספרינג, מותג המשקאות בטעמי פירות אקזוטיים, מוסיף לשורותיו לראשונה בקמפיין חדש, מוסיקאלי והומוריסטי וברוח ימי המונדיאל, את מאור כהן.
כהן יבצע בפרסומת החדשה את אריק אינשטיין ז"ל בשיר המנודיאל המיתולוגי "אלה שמות".. רק שכאמור את שמות שחקני הכדורגל יחליפו שמות של פירות..
אולפני פתח תקווה הפכו למפרץ אקזוטי עם בריכת מים שנראתה כאילו לקוחה הישר מהקריביים ביום צילומים חם ושרבי במיוחד.. בנוסף לשירה הפתיע הטאלנט גם בריקוד. ואף מילה על כדורגל..