חברת תדיראן יוצאת בקמפיין פרסומי לקיץ: לאחרונה החברה יצאה במהלך מיתוג מחדש והשיקה לוגו ושפה פרסומית חדשה וכעת החברה עולה בקמפיין פרסומי חדש תחת הסלוגן: "שולטים במזג האוויר".
נופר ממרוד סמנכ"לית השיווק בתדיראן מסרה: "תדיראן מציעה בקיץ הקרוב מגוון חידושים טכנולוגיים וסדרות מזגנים מהמתקדמים בישראל ובעולם. הקמפיין החדש ישים דגש על העוצמה של תדיראן כחברה טכנולוגית חדשנית ומובילה בשוק המיזוג בישראל."
הקמפיין החדש של תדיראן יציג בצורה הומוריסטית עד כמה חשוב בקיץ הישראלי להתקדם לטכנולוגיה המתקדמת של מזגני תדיראן ולאפשר ללקוח לשלוט במזג האוויר כשהפסקול המלווה את הסרטון הוא השיר הידוע I've got the power.
במהלך הקמפיין, תדיראן תפרסם את סדרת המזגנים העיליים החדשים, המעוצבים והמתקדמים של החברה – תדיראן Supreme.
הקמפיין של תדיראן, בבימויו של רני כרמלי, יעלה בטלוויזיה, עיתונות ודיגיטל.
ה-תדיראן Supreme הינה סדרת מזגנים עיליים המתאימה מחדרי שינה קטנים ועד לסלונים גדולים. הסדרה מתאפיינת בדירוג אנרגטי A לחיסכון בצריכת החשמל, מפוח בעל 7 מהירויות לפעולה חרישית במיוחד, Airflow D3 לפיזור אוויר אחיד בחלל, Wi-Fi מובנה. הסדרה מתאפיינת בעיצוב קומפקטי, צורה מעוגלת וחלקה, עם קונטור כסוף המשתלבת באופן הרמוני בעיצוב החדר, והיא משווקת בצבעי שמפניה ולבן.
סדרת מזגני תדיראן Supreme החדשה משווקת עם 5 שנות אחריות מלאה, כמו גם מזגני תדיראן אלפא ישווקו אף הם עם 5 שנות אחריות מלאה.