אל על תפעיל בוט חדש לצ'ק אין

הבוט הוא אחד הרעיונות הזוכים בתחרות חדשנות, ראשונה מסוגה, הממוקדת בדיגיטל ושיפור חווית הלקוח שנערכה באל על השנה. הבוט פותח על ידי יהונתן ארנון (30), מנהל פרויקטים בחטיבת דיגיטל ומחשוב באל על.



לתחרות, הוגשו מעל ל-350 רעיונות ייחודיים מצד אנשי החברה בישראל ומנציגויות של החברה ברחבי העולם. בין הרעיונות הזוכים: פיתוח טכנולוגי חדשני בתחום הממשק עם הלקוח, בוט חכם לטיפול בנושאים שרותיים (One Click Check-in), מתג "לישון בראש שקט" שיאפשר לנוסעים להודיע לדיילים מתי להעיר אותם בטיסה, ומערכת דיגיטלית לניהול תחזוקת מטוסים שתשפר את הדיוק המבצעי


***


שחר מרקוביץ', סמנכ"ל הדיגיטל והמחשוב באל על: "רצינו למצוא דרכים לשפר את חווית הלקוח והשירות בצורה מהירה, ופנינו לאנשי אל על הפוגשים את הלקוחות ביום יום. השקנו תחרות שתמשיך גם בשנים הבאות במטרה ליישם את הרעיונות במהירות"



בחודש מרץ האחרון, השיקה חברת אל על תחרות חדשנות, שמטרתה השקת יוזמות מעשיות לשיפור חוויית הלקוח בתחום התעופה. התחרות זכתה להיענות רבה מאוד מצד אנשי החברה בישראל ובנציגויות ברחבי העולם, כאשר הוגשו במסגרתה למעלה מ- 350 רעיונות ייחודיים ומגוונים.



חבר השופטים בתחרות, אשר נבנה מהחטיבות השונות בחברה, בליווי מנכ"ל החברה, גונן אוסישקין וסמנכ"ל הדיגיטל והמחשוב, שחר מרקוביץ', בחר את 3 הזוכים במקומות הראשונים וכן בחר 3 רעיונות אשר זכו לציון לשבח, שהגיעו מכל תחומי הפעילות בחברה.



במקום הראשון זכה שי יונתן אלעני, על יוזמה מקורית וחדשנית בתחום הנאמנות לסגמנטים חדשים של לקוחות.



יהונתן ארנון, שהגה רעיון לפיתוח בוט חכם שינהל קשר עם הלקוח בצורה אוטומטי, ייתן לו מענה שירותי, ויעזור ללקוח לבצע פעולות כגון צ'ק אין בלי כל מאמץ מצדו. הלקוח ישוחח עם הבוט, אשר יבצע עבורו צ'ק אין וישלח לו את כרטיס הטיסה. בהמשך הבוט גם יודיע ללקוח על עיכובים ושינויים ויאפשר לו לשדרג מקום ישיבה או להוסיף מזוודות. המוצר נמצא כעת בפיתוח וצפוי לעלות לאוויר במהלך החודשים הקרובים.



רעיון מעניין נוסף, מגיע מנועה ברזילי, דיילת קרקע בחברה, שסיפרה מניסיונה: "בטיסות ארוכות יש נוסעים שלא מוכנים לוותר על ארוחת הבוקר ויש נוסעים שרוצים שלא יפריעו להם לישון". נועה בנתה דגם של מתג פשוט שמאפשר לנוסע לסמן בקלות אם הוא רוצה להמשיך לישון או שיעירו אותו.



בנוסף הוענקו ציונים לשבח לעובדים הבאים עבור רעיונות שפיתחו לתחרות:




  • אורי גבעוני- אתר אינטרנט למכירת אוכל, דיוטי פרי ומוצרים נוספים בזמן הטיסה


  • משה בן חביב- מעבר לסביבת עבודה שהיא paperless


  • ענת צוברי וקובי סימן טוב – הקמת חנות וירטואלית למכירת מוצרי אל על

שחר מרקוביץ', סמנכ"ל הדיגיטל והמחשוב של אל על: "רצינו למצוא דרכים לשפר את חווית הלקוח והשירות בצורה מהירה, ופנינו לאנשי אל על הפוגשים את הלקוחות ביום יום. השקנו תחרות חדשנות שתמשיך גם בשנים הבאות במטרה ליישם את הרעיונות במהירות ולעודד בחברה ומחוצה לה חשיבה חדשנית ופורצת דרך".

אולי יעניין אותך

browser-g19bd0768a_640
sodastream(7)
Untitled(12)
malam5
keren13
social_share_homepage1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק