לייב ניישן ישראל, מבית קבוצת בלוסטון, בבעלות גיא בסר ושי מור יוסף, משיקה חטיבת טאלנטים ושיתופי פעולה בינלאומיים. החטיבה החדשה תעשה בוקינג לטאלנטים מהשורה הראשונה ותיצור שיתופי פעולה, באמצעות קשריה העסקיים הרבים וחברת האם "לייב ניישן" – תאגיד הבידור הגדול בעולם.
החטיבה תאפשר חיבור מהיר וקל בין מותגים המשווקים בישראל לבין כוכבים בינלאומיים ותקשר בין מוזיקאים, זמרים, דוגמניות, שחקנים, ספורטאים וטאלנטים בינלאומיים לבין חברות מסחריות, לצרכי השקות מוצר, כנסים, אירועים פרטיים, אירועי גיוס תרומות ומסעות פרסום. בראש חטיבת הטאלנטים יעמוד טל אייל סמנכ"ל השיווק של קבוצת בלוסטון.
בין הקמפיינים שעליהם אחראית בלוסטון, ניתן למנות את הטאלנט ג'רמי מיקס (האסיר החתיך בעולם) וכיכובו לצד בר רפאלי בקמפיין למותג בבעלותה קרולינה למקה; קמפיין נוסף בשיתוף בר רפאלי לקרולינה למקה- סולן להקת איירוסמית' עם סטיבן טיילר; השחקן ג'רמי פיבן)"הפמלייה( למותגBuymeועוד.
תומר שמולביץ' מנג׳ר/מפיק AMT managment יתמנה לנציגה המקומי של לייב ניישן ישראל, מבית קבוצת בלוסטון, בלוס אנג'לס.
גיא בסר, מבעלי קבוצת בלוסטון: "פתיחת חטיבת הטאלנטים של לייב ניישן ישראל היא צעד מתבקש לאחר ההצלחות הגדולות של הטאלנטים שחיברנו להפקות שונות במהלך השנה שחלפה. כשותפים של לייב ניישן- תאגיד הבידור הגדול בעולם והיותנו נציגיה בישראל- אנו יכולים להגיע לכל טאלנט בעולם בכל תחום. החטיבה היא בשורה אמיתית עבור עולם הפרסום והשיווק ועבור חברות ישראליות ובינלאומיות הפועלות בשוק המקומי".