חברת אחוה נכנסת לשווקים חדשים, מעבר לשליטה שלה בשוק החלווה והפעילות בתחום הלחמים, עם סדרת מוצרים תחת קטגוריה חדשה: סדרת סירופ בתוספת ויטמינים. הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים חדשים: סירופ בטעם ענבים, סירופ בטעם אננס וסירופ בטעם פטל. הסירופים מועשרים בוויטמינים מקבוצת B ובחומצה פולית, ללא צבעי מאכל ובכשרות הבד"ץ.
זוהי אינה הפעם הראשונה שאחוה משווקת סירופ לשתייה. בעבר שיווקה החברה בקבוקי סירופ בגודל 4 ליטרים בלבד בשמונה טעמים, בעיקר למגזר החרדי ולשוק המוסדי. לאור הדרישה הגוברת לסירופים איכותיים במחירים מוזלים, החליטה החברה להשיק בקבוקי 1 ליטר, בטעמים מיוחדים ומועשרים בוויטמינים. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, גם בהיבט המחיר מבקשת החברה להביא בשורה. "אנו לא מאמינים במחיר יקר במשך עשרה חודשים ובמחיר מבצע למשך חודשיים, המחיר יהיה מחיר מבצע קבוע במשך כל השנה. הסירופים ישווקו בבקבוק מעוצב ובאיור צבעוני, להשלמת חווית השימוש".