חברת GTV (Global Trade Vision) וחברת גורי יוצאות במהלכים אסטרטגיים ושיווקים נרחבים למותג הטיפוח STYLE .
4 שנים לאחר השקת המותג STYLE, החברה יוצאת במיתוג מחדש הכולל קונספט חדשני ושפה חזותית חדשה תחת השם STYLE AROMATHERAPY והשקת 4 סדרות טיפוח לגוף ולשיער המבוססות על שמנים ארומתרפיים ומכילות רכיבי אנטי אייג'ינג טבעי תחת השם STYLE AROMATHERAPY
בהשקעה כוללת של 4 מיליון ₪.
תהליך המיתוג מחדש יכלול קמפיין רחב שיכלול לראשונה סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות הארצית, מגזיני יופי ולייף סטייל ומיתוג נקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע.
בחודשים אלו משלימה החברה מהלך של השקת המותג בערוצי השיווק הייצוגים, הכולל כניסה לרשתות סופר פארם, המשביר החדש לצרכן, ניו פארם וקו אופ הרבוע הכחול. זאת, בנוסף לרשתות הפרטיות בהן פעלה החברה בהצלחה עד כה.
לצד מהלכים נרחבים בשוק המקומי, החברה מתכננת גם כניסה לשווקים בינלאומיים. בהתאם ולשם כך, מונה בני רבן כדירקטור לשיווק בינלאומי בחברת GTV. לבני רבן ניסיון שיווקי בינלאומי עשיר, ובין היתר, כיהן 6 שנים כמנכ"ל חברת מעבדות ים המלח, בעלת המותג "אהבה". במסגרת תפקידו זה היה אחראי על פיתוח השווקים הבינלאומיים למותג. בני רבן יהיה אחראי על התכנון האסטרטגי הבינלאומי וביישום החדירה לשווקים הנבחרים.
בנוסף לכך, החברה משיקה אתר אינטרנט חדש למותג, שיתמוך פרסומית, תדמיתית ובעתיד גם מכירתית במותג בארץ ובחו"ל. כתובת האתר : www.stylearomatherapy.com
נדב הררי, מנכ"ל ובעלים של חברת GTV : " מטרת מהלך נרחב זה הנו ביסוס המותג STYLE AROMATHERAPY כמותג שיער, גוף ופנים חדשני ומוביל מעולם הקוסמטיקה הטבעית, בארץ ובשווקים בינלאומיים לצד תפיסת בעלות על עולם "הארומתרפיה הטבעית.
"ההחלטה על הכניסה לרשתות הגדולות בשלב זה", מוסיף הררי, "נובעת מכמה סיבות, כאשר הראשונה היא שלב הבגרות אליו הגיע המותג לצד הגדילה וההצלחה בסקטור הפרטי, ללא פרסום, אלא רק מפה לאוזן ורכישות חוזרות המעידות על איכות המוצר. בנוסף, מצאנו קונספט שיווקי המתבסס על חדשנות שיווקית וטכנולוגית, המיישר קו עם המגמות העדכניות בשוק הקוסמטיקה ופוטנציאל גידול, המאפשר לנו לפרוץ גם לשוק הייצוגי בישראל וגם לשווקים בינלאומיים.
"הקונספט הייחודי של הסדרות החדשות מבדל אותנו מהמותגים הגדולים ומאפשר לנו בעצם להימנע מ"מלחמה" בצורה ישירה עם המתחרים, ובמקביל לפתוח סגמנט חדש של קוסמטיקה טבעית, שהיה עד כה בשוליים, ולהעביר אותו למיינסטרים. לשמחתנו, הרשתות הגדולות מאוששת כיוון זה, מתוך הבנה וקבלה כי תחום הקוסמטיקה הטבעית הוא ממנועי הצמיחה החזקים של שוק הקוסמטיקה הבינלאומי", מסביר הררי ומוסיף, "עם תהליך שיווקי נרחב זה, אני צופה להגיע ליעד מכירות של 50 מיליון ₪ בתוך 3 שנים".
עליית המודעות העולמית, בנושאים האקולוגיים, הבריאותיים והצרכניים גרמה לשינוי התפיסה הצרכנית והרגלי הקנייה. בשנת 2008, הצרכנים כבר אינם מסתפקים עוד במוצרים עם ערך פונקציונאלי בלבד, אלא מחפשים מוצרים עם ערכים נוספים.
שוק קוסמטיקת ה- Cosmeceuticals, שהינו שילוב של ,Cosmetics + Pharmaceuticals הולך וגדל מדי שנה. מגמה זו הינו חלק מההתפתחות של שוק מוצרי האנטי אייג'נג, תרבות הספא והביקוש הגובר והולך למוצרים הוליסטיים. שוק הקוסמטיקה הבינלאומי מגלגל כ- 25-30 מיליארד $ בשנה, כאשר התחזית לשנת 2008 מצביעה על גידול של 8.5% בביקוש למוצרי Cosmeceuticals.
המגמה העולמית המרכזית הינה בעיקר לכיוון של מוצרים המשלבים תכונות של קוסמטיקה, בריאות וטבע – מוצרי טיפוח המשלבים יכולות של שיפור המראה עם ערך מוסף לבריאות העור, המבוססים על חומרים פעילים מן הטבע.
סוד קסם עולם הארומתרפיה החל בתרבויות עתיקות (סין ומצרים) לפני יותר מ- 3000 שנה והתבסס על שימוש בשמנים ארומתרפיים טבעיים לטיפול בגוף ובנפש. ההכרה בסגולות הטיפוחיות והבריאותיות של הארומתרפיה מקיפה כיום גם את הממסד הבריאותי בכל העולם. גם בישראל טיפול ארומתרפי מוכר על ידי קופות החולים כרפואה משלימה.
מסקר צרכנים ארצי, שערכה החברה בקרב מדגם מייצג עלו הממצאים הבאים:
* 72% מן הצרכניות (בגילאי 25-39) יעדיפו מוצר טיפוח המבוסס על שמנים
ארומתרפיים טבעיים.
* רוב מוחלט של הצרכניות, מוכנות לשלם תג מחיר גבוה יותר (עד 50%
יותר) עבור מוצרים מעולם הארומתרפיה הטבעית.
מוצרי טיפוח, המהווים פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה הטבעית. המותג הינו פיתוח טכנולוגי חדשני של מומחים בקוסמטיקה הטבעית, שמאחוריהם ניסיון עתיר שנים בשרות חברות קוסמטיקה עילית ומופץ על ידי חברת גורי מוצרי צריכה. עם השקת הסדרות החדשות, החברה מציגה קונספט חדשני ופיתוח בינלאומי חדש – Naa – Natural Anti Aging – אנטי אייג'ינג טבעי הרשום כסמל מסחרי (Trade Mark) של החברה.