העכבר הכי מפורסם בעולם, מיקי מאוס, הגיח לראשונה על המסך הגדול בסרט האנימציה המדובב הראשון בעולם "ספינת הקיטור ווילי" ב-18 בנובמבר 1928. החל מחודש אוגוסט ועד לנובמבר 2018 מציינים בכל העולם את חגיגות ה-90 לדמותו אשר הפכה לאייקון תרבותי הפונה לכלל הגילאים והמגדרים.
לקראת יום הולדתו של מיקי מאוס, חברת וולט דיסני וקניוני עזריאלי מציעים מגוון פעילויות חווייתיות מיוחדות לדוגמה: ריקוד מול מסך אינטראקטיבי, כאשר דמותו של מיקי מאוס רוקדת על המסך ומזמינה את המשתתפים לרקוד עימו. החוויה מאפשרת למשתמשים לבחור סגנון ריקוד המזוהה עם תקופות שונות בחייו של מיקי, לרקוד וליהנות מאפקטים מיוחדים שיכניסו לאווירה של אותה התקופה. עם סיום החוויה, המשתמש יקבל לרשותו את הסרטון ויוכל לשתף אותו ברשתות החברתיות. האפליקציה תופעל לראשונה בארץ במסגרת חגיגות ה- 90 למיקי, שיתקיימו בקניוני עזריאלי.
כמו כן, בחגיגות יום ההולדת ניתן יהיה להתרשם מתמונות בהן חבויה הדמות של מיקי מאוס אותן צריך יהיה לאתר, מתחם חוויתי של מכוניות על שלט המבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה "מיקי ומכוניות המרוץ", עמדת צילום בה מצטלמים לצד דמותו של מיקי מאוס אשר תופיע על גבי התמונה, ניתן לקבל אותה פיזית ולשלוח למייל, ופעילות ייחודית של יצירה צבעונית וקישוטים לסוכה בהשראת מיקי מאוס.
בנוסף לפעילויות החווייתיות, ישווקו קולקציות ייחודיות של מיקי מאוס ממותגים בינלאומיים לצד רשתות מקומיות מובילות בעולמות האופנה, התכשיטים, הלבשת הבית, הצעצועים ומוצרי הפופ כמחווה ל-Mickey the true original . בין המותגים שייקחו חלק בפעילות: סטורי, פנדורה, דיזיגוואל, שילב, סטימצקי, הפנינג, קרביץ, ורדינון, רשת פוקס, דלתא, צומת ספרים, toys r us ועוד..
יצחק סער, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה קניוני עזריאלי: "מיקי מאוס הוא סמל אוניברסלי המסמל שמחה ואופטימיות בקרב הציבור. החיבור עם חברת וולט דיסני ודמותו של מיקי מאוס בפרט, תיצור חוויה מרגשת במיוחד לכלל הגילאים. קניוני עזריאלי פועלים ויוזמים כל העת פעילויות מעניינות וחדשניות אשר נועדו להעצים את חווית הבילוי לכל המשפחה".