· שם החברה: דניה קוסמטיקס בע"מ
· שנת הקמה: 1983
· מספר עובדים: 700
גנית אלון החלה את דרכה בעולם הקוסמטיקה בלוראל ישראל כמנהלת מותג ואחר כך כמנהלת שיווק של לנקום וקרסטס. אחרי 11 שנים בלוראל עברתי לשסטוביץ, שם הייתי מנהלת השיווק של חטיבת הקוסמטיקה כשנתיים. בחמש השנים האחרונות אני בג'ייד – רציתי לעבוד עבור מותג ישראלי, לייצר את החומרים השיווקיים בעצמי ולא לקבל את הכל מוכן מחו"ל. היום אני מובילה את חטיבת השיווק והאי-קומרס ואחראית על כל החומרים השיווקיים באון ליין ובאוף ליין, על מיצוב המותג ופיתוח האסטרטגיה השיווקית לטווח ארוך.
· ספקי שיווק: פרסום ומיתוג נעשה בתוך הבית. יח"צ – דנה כחלון תקשורת ויחסי ציבור
1. באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
הקמת חטיבת האי-קומרס, והמיתוג שנעשה במדיה החברתית ובערוצי הדיגיטל, הרחבת קהלים בצורה משמעותית ופנייה גם לקהל צעיר יותר.
2. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
פעילות בשוק רווי מאוד, בו שולטים מותגי ענק בינלאומיים עתירי תקציבים. ולמרות זאת הצלחנו למתג את המותג כמוביל בתחומו.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק.
להיות כל הזמן עם אצבע על הדופק, ללמוד, להקשיב ללקוחות ולצרכים שלהם. אנחנו חיים בעולם שמשתנה כל הזמן, האון ליין והשמים הפתוחים טשטשו את הגבולות וקל מאוד להגיע למוצרים וסחורות מחו"ל… אין חוקים, מה שנכון היום לא חייב להיות נכון מחר… צריך כל הזמן להתקדם קדימה, ליצור עניין וריגושים ללקוחות.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
מאוד מאוד מעריכה את דניאל בירנבאום וכל מה שעשה בסודה סטרים. אוהבת מאוד את המיתוג מחדש, את כל פעילויות הגרילה שהוא הוביל בדיגיטל – גאוני! הוא איש עם חזון – ולחלוטין מעורר השראה.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות השפיעה עליך? סיבל בן ריטן – מנכ"ל דניה קוסמטיקס, אישה מעוררת השראה ויצירתית מאוד.
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו. שי אזבי מחברת מדיו. שותף אמיתי לדרך, אפשר לסמוך עליו, מכיר את שוק המדיה לעומק ויודע לתת את התוצאות הכי טובות שאפשר.
· לימודים? המכללה למנהל – תקשורת ומנהל עסקים.
· עבודה ראשונה? תקציבאית בפרומרקט
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות ויכולת ניתוח
· מקור ידע מקצועי שימושי ? יש הרבה… בעיקר אתרים.
האתר החביב עלי בימים אלו הוא –www.marketingweek.com וגםwww.cosmeticsbusiness.com
· ג'וב חלומותיך? לעשות את מה שאני עושה עכשיו – אבל בניו-יורק.
· חופשה חלומית: קובה