חברת אבוט, יצרנית סימילאק, עולה בקמפיין אינטרנט תחת הכותרת "מיליוני אמהות בעולם רגועות בזכות סימילאק", ומזמינה את האמהות להצטרף לפסיפס האמהות הגדול בצרוף תמונה שלהן עם תינוקן.
קמפיין האינטרנט החדש, הנושא את המסר "מיליוני אמהות בעולם רגועות בזכות סימילאק", מורכב מתמונה גדולה של אם ותינוקה אשר נוצרה מפסיפס תמונות קטנות של אמהות ותינוקותיהן. לחיצה קלה על התמונה באמצעות העכבר תוביל את האם למסע של תמונות משותפות של אמהות עם תינוקות. כל האמהות יכולות לשלוח תמונה שלהן עם תינוקן ובכך להצטרף לפסיפס התמונות הגדול.
הקמפיין הופק באמצעות חברת אידולוגיק בתקציב של כ- 300,000 ש"ח ומצטרף לקמפיין הטלוויזיה המשודר בימים אלו. הקמפיינים מקדמים את הקונספט המבוסס על כך שסימילאק הוא מותג עולמי המהווה מכנה משותף לאמהות רבות בעולם ומוצריו מעניקים פתרון תזונתי והתפתחותי לצרכי התינוקות ללא הבדל תרבות, דת, גזע או מין.
בנוסף, ממשיכה החברה במסורת אירועי סימילאק בייבי קולג' השנתית במסגרת מעורבותה בקהילה. במהלך האירועים מתקיימות פעילויות התפתחותיות חווייתיות משותפות להורים ולתינוקות. השנה מתקיימים חמישה אירועים ברחבי הארץ, ובקיץ יתקיים אירוע הדגל באוניברסיטת ת"א, אשר יחתום את הפעילות המסורתית לשנת 2008.