האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין דיגיטלי חדש לרגל מבצע הקש בדלת 2018 שיכלול סרטון שהופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO בהשראת המשפט "זהו צעד קטן לאדם, צעד גדול לאנושות" שאמר ניל ארמסטרונג, האסטרונאוט האמריקאי והאדם הראשון שצעד על אדמת הירח, ביולי 1969. הסרטון מתאר מפגש בין שני תלמידים המשתתפים במבצע כאשר תורם פותח להם את דלת ביתו בהילוך איטי שמזכיר את הליכתו האייקונית של ניל ארמסטרונג על הירח. המסר המוביל הוא: " בשבילכם זה צעד קטן. בשביל מאות אלפי חולי סרטן ומחלימים – זה צעד ענקי ".
הקמפיין, שיעלה בערוצי הדיגיטל, בפייסבוק, ביוטיוב ובאינסטגרם, הופק בהתנדבות ובסיוע צוות נרחב – במאי: יואב אור, צלם: קובי בכר, תאורן: פליקס סולומון, ארט: ציקי בקרמן, קייטרינג: R2M (הדליקטסן), הפקה: צפי טוכמן, הפקה בפועל: מיכל מריאן, הפקת פוסט: מתן אביב, מיאלמה בית הפקות Mialma Production House . כמו כן, המלבישה מירה כרמלי, שהחלימה מסרטן השד התנדבה לסייע, הקריין גל נדיבי תרם את קולו בהתנדבות, והשחקנים המתנדבים הם עמיר חכם, עדילי בן ארי וגור בן יעקב.
קרדיטים לגיתם – מנכ"לית משותפת: קרן בכר, מנהל קריאיטיב ראשי: דני יעקובוביץ', סמנכ"ל קריאיטיב: שרון תאלס רפאל, קופירייטר: אסף חלפון, ארטדיירקטורית: תמר דביר, סמנכ"לית הפקה: גלי שטרקמן, מפיק: אפרת סולמי, סמנכ"ל לקוחות: יונתן רגב, סופרווייזרית: שרון דהן, תקציבאית: עדי צור, סמנכ"ל אסטרטגיה: גיא ויינגסט, פלנרית: פרדוס גוטי. קרדיטים לאגודה למלחמה בסרטן: אחראית מדיה: מאיה פלדבלום, מנהל תחום דיגיטל: זיו דוכן, יחסי ציבור: נאוה עינבר.