פז משיקה אפליקציה לתשלום על דלק ולהזמנת מוצרים מחנויות הנוחות

Yellow, רשת חנויות הנוחות של תחנות הדלק פז משיקה אפליקציה בה ניתן לשלם בקליק אחד על מילוי דלק ישירות מהנייד. הפתרון החדשני והיעיל חוסך את הצורך להזין בכל תדלוק מחדש את פרטי הרכב וכרטיס האשראי.



אוסף השירותים שמציעה האפליקציה החדשה אינו מסתכם רק בפעולת התדלוק. האפליקציה ממשיכה ומעניקה שירותים נוספים המחזקים את הערך המרכזי של המותג- נוחות. באמצעות האפליקציה ניתן לשלם גם בתוך החנות בלחיצת כפתור מהירה, ניתן לרכוש מגוון רחב של מוצרים ואף ירקות ופירות טריים ישר מהשדה, מאתר האינטרנט ולאסוף אותם בחנות Yellow. כמו כן ניתן לבצע הזמנה מהירה של מוצרי Refill כגון קפסולות קפה, חיתולים ומגבונים לחים. מחזיקי האפליקציה מצטרפים למועדון החברים Yellow Friends כך שעל כל קנייה מצטבר כסף המשמש לקניות חוזרות.



"פז מגדירה מחדש את הנוחות בעידן הדיגיטלי ומעניקה ללקוחותיה פעם נוספת פתרון חדשני פורץ דרך בתחנות הדלק", אומרת דנה פולק-אולשר, מנהלת השיווק של פז ו-Yellow. "Yellow היא רשת חנויות הנוחות המובילה בישראל ומאז הקמתה פועלת לספק מגוון פתרונות שיקלו על חיי הצרכן הישראלי ויהפכו את חייו לנוחים יותר. האפליקציה החדשה הינה פתרון נוסף בארסנל שלנו, המרחיב את הגדרת הנוחות ומתאים אותה לצרכן הדיגיטלי תוך הבנה מעמיקה של אתגרי הזמן והמרחב איתם הוא מתמודד ביום יום".



"הצוות שלנו אפיין ועיצב חווית משתמש חדשנית שפונה אל אנשים עסוקים, אנשים שמעריכים טכנולוגיה שעובדת לטובתם, ושמחים לחסוך זמן וכסף", אומרת אילה וייס, מאפיינת חווית משתמש בכירה ב-Aman UI & Design. "עבודת האסטרטגיה המעמיקה שערכנו אפשרה לנו ליצור אפליקציה יעילה ולהציע פתרונות מדוייקים לקהל היעד של Yellow. שילבנו עיצוב טרנדי ונעים עם אנימציות שמעלות חיוך, והשלמנו את החוויה המרעננת באמצעות שפה ישירה וידידותית. שמחנו להעמיד לרשות פז את הניסיון המצטבר והעשיר שלנו, וביחד להעניק חוויה ייחודית וכיפית, שאנחנו גאים בה".



Aman UI & Design עוסקת באסטרטגיה דיגיטלית, בתכנון ובעיצוב ממשקי משתמש – UX/UI ופיתוח המוצר מקצה לקצה עבור חברות ומותגים וארגונים בארץ ובעולם. עם ניסיון עשיר והצלחה מוכחת במאות פרויקטים עם מאות לקוחות, מהגדולים בישראל, Aman UI & Design היא מהחלוצות ומהמובילות בתחום חווית המשתמש בארץ. הקבוצה פועלת כחלק מקבוצת אמן, אחת מקבוצות ה-IT המובילות בישראל, המונה כיום כ-2000 מקצוענים בתחומי המערכות והתוכנה, תשתיות IT, ייעוץ, ניהול הפרויקטים וההטמעה. הקבוצה מספקת שירותי IT מקצועיים לכלל המגזרים במשק הישראלי ופעילה גם בשוק הבינלאומי.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח